اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تیم شهرداری یاسوج بازیکن و کادر اجرایی باتجربه می‌خواهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از باخت در مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم هم‌اکنون به بازیکن و کادر اجرایی تاثیرگذار و باتجربه نیاز دارد.

تیم شهرداری یاسوج بازیکن و کادر اجرایی باتجربه می‌خواهد
عباس چمنیان پس از شکست شهرداری یاسوج در رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در مقابل آلومینیوم‌ هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم هرمزگانی آلومینیوم همان‌گونه که قبل از این دیدار گفته بودم از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این دوره مسابقات بود که از امکانات و داشته‌های خود برای پیروزی در مقابل ما استفاده و سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: در این بازی بر اثر اشتباه خط دفاعی در همان لحظات اولیه گلی را دریافت کردیم و همگان دیدند که تا پایان نیمه نخست سوار بر بازی بودیم.
چمنیان در ادامه گفت: در این بازی از نداشتن یک بازیکن مؤثر در خط حمله و در کنار مقداد قباخلو در عذاب بودیم که اگر چنین بازیکنی داشتیم نتایج این‌چنینی کسب نمی‌کردیم.
وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل این تیم در مدت زمان کوتاهی که سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را دست گرفته، تصریح کرد: از مهندس نگین‌تاجی تقاضا می‌کنیم که کادر اجرایی مجرب قبلی اعم از تدارکات و سرپرست و سایر عوامل را به این تیم برگرداند چرا که تنها این بازیکنان و مربی تیم نیستند که بتوانند یک تنه در مقابل حریفان ایستادگی کرده و نتیجه کسب کنند.
چمنیان گفت: در برخی از ارکان اجرایی این تیم جوانی و بی‌تجربگی احساس می‌شود که در لیگ یک با این همه فشار و سختی نمی‌توان کارها را به قضا و قدر واگذار کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اضافه کرد: علاوه بر کادر اجرایی که تغییر در آن ضروری به نظر می‌رسد، در این تیم از نداشتن بازیکن اثرگذار نیز بی‌بهره‌ایم که با حمایت مدیرعامل تیم باید این نقیصه را برای نیم فصل دوم جبران کنیم.
چمنیان مقداد قباخلو را در پیشانی خط حمله این تیم تنها دانست و گفت: اگر بازیکن مکملی در کنار او قرار داشت بی‌شک نتایج ما در ده هفته اخیر با نتایج کنونی متفاوت بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول