اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین خبر داد:

تشکیل مجمع طلاب و فضلای قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین گفت: اساسنامه مجمع طلاب و فضلای قیروکارزین تنظیم شده و این مجمع به زودی کار خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

تشکیل مجمع طلاب و فضلای قیروکارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در همایش هم‌اندیشی طلاب و فضلای قیروکارزین که با حضور نماینده قیروکارزین در مجلس و فرماندار این شهرستان همراه بود، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین با توجه به رشد اطلاعات و نقل و انتقال سریع آن، فعالیت‌هایی را برای توسعه فرهنگ دینی جامعه و ارتقای معنویت و کمال انجام می‌دهد.
وی با اشاره به برخی از این فعالیت‌ها بیان داشت: برپایی گفتمان‌های دینی، مرزبانی دینی، طرح‌های قرآنی، طرح اخلاق در خانواده برای کارمندان و طرح کتابخانه همراه که در این طرح کتاب‌های الکترونیکی مذهبی به صورت رایگان بر روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود از جمله فعالیت‌های تبلیغی است.
اکبری طرح رایحه وصال برای ختم قرآن در یک روز با 300 عضو افتخاری حتی در خارج از استان و برگزاری یادواره‌های اهل بهشت در مساجد برای کسانی که اهل مسجد بوده و از دنیا رفته‌اند را از طرح‌های در حال اجرا دانست و ادامه داد: کانون مداحان قیروکارزین برای شناسایی و ساماندهی مداحان و مقابله با آسیب‌ها و افراط و تفریط‌ها در این حوزه با 80 عضو تشکیل شده است که با حضور آنان و رؤسای هیئت‌ها در شورای هیئت‌های مذهبی مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین با اشاره به تنظیم اساسنامه مجمع طلاب و فضلای قیروکارزین و شروع فعالیت‌های رسمی مجمع در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: این مجمع با هدف تبیین، نشر و گسترش اندیشه‌های دینی بر اساس سیره اهل بیت علیهم‌السلام در حوزه فرهنگ دینی فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند.
این مقام مسئول با اشاره به حضور سید حسن نصرالله در جمع عاشوراییان لبنان و شوق مردم برای همراهی با مجاهدان و آزادگان حرکت کننده در راه سیدالشهدا (ع)، خطاب به روحانیون بیان داشت: باید دین، نظام و رهبری را تقویت کنیم چرا که امروز دشمن از تمام فعالیت‌های ما سوء استفاده می‌کند و تکلیف ما روشنگری و حضور در تمام عرصه‌ها و هدایت جامعه و به ویژه نسل آینده به راه حق است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول