اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی طلاب بوشهری حوزه علمیه قم از استاندار و امام جمعه

خبرگزاری فارس: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان بوشهر در حوزه علمیه قم در نامه‌ای از خدمات صورت گرفته توسط استاندار و امام جمعه بوشهر در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

قدردانی طلاب بوشهری حوزه علمیه قم از استاندار و امام جمعه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در نامه طلاب بوشهری مقیم قم آمده است: خدا را شاکریم که پس از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران و برقراری حکومت جمهوری اسلامی، شاهد تحولات پر محتوای امور معنوی پس از انتصاب حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هستیم.
در ادامه این نامه با اشاره به خدمات ارزشمند استاندار و امام جمعه آمده است: از جمله این خدمات هماهنگی لازم برای شرکت دادن طلاب و ملاقات خصوصی با رهبر معظم انقلاب، برگزاری کنگره بزرگداشت حضرت آیت‌الله العظمی حاج میرزا احمد دشتی نجفی در بوشهر و شهرستان دشتی، پذیرش پیشنهاد برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز و اجرای پیش اجلاس‌هایی در چند شهرستان استان است که ان ‌شاالله مورد توجه و عنایات حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود و خداوند متعال نیز تفضلاتی خواهند فرمود.
در ادامه این نامه آمده است: موارد مورد اشاره بخشی از فعالیت‌های کلان این مرد بزرگ و با صفاست، خدا رحمت کند، پدر و اجداد طاهرین این عالم بزرگوار که شهرت با مسمایی برای خود انتخاب کردند که حقیقتا ایشان این صفا و صمیمیت را در همه امور اعمال خواهند فرمود.
در نامه طلاب بوشهری مقیم قم آمده است: تشکر دیگری هم باید از خداوند لایزال داشته باشیم که پس از سالیان متمادی استانداری را به این استان عنایت کرد که بسیار دوست داشتنی، خاکی و توانمند بوده که با وجود جانباز بودن، مرتب در جد و جهد و تلاش برای آباد کردن استان هستند و با نماینده محترم ولی فقیه دست به دست هم و با صمیمیت هر چه تمام‌تر امورات را پیگیری می‌کنند، جناب آقای جهانبخش با توجه به اینکه غیربومی است اما در تعاملات خود با تمام گروه‌های مردمی در استان، چنان عمل می‌کنند که انگار چند پشتشان برخاسته از همین استان بوده است.
خداوند به هردوی این بزرگواران توفیق خدمت بیشتر عنایت فرماید تا این همدلی، صفا و صمیمیت را همیشه شاهد باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول