اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

سازمان ملل متحد بازیچه دست غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: سازمان ملل متحد یک نهاد سیاسی شمرده می‌شود و یکی از سازمان‌هایی است که بازیچه دست آمریکا و جهان غرب است.

سازمان ملل متحد بازیچه دست غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه نماز جمعه این هفته در بوشهر اظهار داشت: یکی از تجلی‌های راه الهی راه امام حسین(ع) است که در مسیر خود ایمان، تقوا و اخلاق‌مداری را گنجانده است.
وی افزود: راه خدا در راه امام حسین(ع) تجسم عینی یافته است و زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) و مکتب حسینی می‌تواند آموزشی باشد برای کسانی که به دنبال راه خداوند هستند.
امام جمعه بوشهر در ادامه به شاخصه‌های راه امام حسین عنوان کرد و گفت: راه امام حسین(ع) دارای شاخصه‌های ایمان مداری، تقوا محوری، هدایت، مجاهدت و شهادت طلبی است.
صفایی بوشهری تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم پیرو راه امام حسین(ع) باشیم باید ایمان مداری، تقوا محوری، هدایت، مجاهدت و شهادت طلبی در زندگی ما همیشه جریان داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: روحانیون و مداحان با فعالیت‌های خود در زنده نگه داشتن مکتب امام حسین(ع) باعش شده‌اند که حادثه کربلا و مکتب حسینی خورشیدش بی‌غروب بماند.
صفایی بوشهری اظهار کرد: زنده نگاه داشتن مکتب امام حسین(ع) رمز پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی ماست و از تمام کسانی که در این عرصه در ماه محرم تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه باید برای اثرگذاری بهتر برنامه‌های محرم سه کار مهم صورت پذیرد، اذعان کرد: با محتوا بخشی و غنی سازی در برنامه‌ها و جذابیت دهی و متناسب سازی فضا با روحیه نوجوانان و جوانان و با پیشگیری از حوادثی که گاهی در بعضی مراسمات دیده می‌شود می‌توان اثرگذاری بیشتری در برنامه‌های محرم و صفر ایجاد کرد.
امام جمعه بوشهر با توجه به نزدیکی روز جهانی حقوق بشر و تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد، گفت: اعلامیه‌ای که به عنوان دفاع از حقوق بشر در کل جهان تصویب شد، هم در بندهای این اعلامیه مشکلات فراوانی وجود دارد و هم در اجرای مصوبات خود هیچکدام از آنان را اجرایی نشده است.
صفایی بوشهری در ادامه افزود: اعلامیه حقوق بشر و سازمان ملل متحد هم اینک اهرمی شده برای جهان استکبار تا با آن هجوم و فشار آورند به کشورهای مستقل و مسلمان جهان، که تاکنون هم به اهداف خود از این طریق دست پیدا نکرده‌اند.
وی اظهار کرد: هم اینک این سازمان یک نهاد سیاسی شمرده می‌شود و یکی از سازمان‌هایی است که عمله دست آمریکا و جهان غرب است و هیچ یک از اعلامیه‌ها و قضاوت‌هایی که این سازمان اعلام می‌کند مورد تائید نیست و با این روندی که در پیش گرفته آبروی خود را در طول حیاتش هر روز دارد کمرنگ می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول