اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرخانه ریاضیات آذربایجان‌شرقی خبر داد:

خانه‌های ریاضیات ایران در سازمان ملل پذیرفته شدند

خبرگزاری فارس: مدیرخانه ریاضیات آذربایجان‌شرقی گفت: خانه‌های ریاضیات ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل به رسمیت شناخته شد.

خانه‌های ریاضیات ایران در سازمان ملل پذیرفته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیروس فرهنگی ظهر امروز در جلسه هیئت امنای خانه ریاضیات آذربایجان‌شرقی از توسعه فعالیت‌های این مرکز خبر داد.
مدیر خانه ریاضیات استان از به رسمیت شناخته شدن خانه‌های ریاضیات ایران در مجامع علمی خبر داد و افزود: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد یا همان یونسکو به رسمیت شناخته شده است.
فرهنگی با اشاره  به اقدامات این مرکز، به ارائه گزارشی از حضور تیم‌های ریاضی استان در المپیادهای علمی گفت: در حالی‌که امروزه تحقیقات یکی از مهمترین زمینه‌های کاری ریاضیات به شمار می‌رود ولی این امر در کشور مغفول مانده است.
وی گفت: بخش تحقیقاتی خانه‌های ریاضیات هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده و امیدوارم توجه بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
همچنین در این جلسه کلیات طرح‌های پیشنهادی خانه ریاضیات تصویب و تامین منابع مالی آنها به توافق خانه ریاضیات، اداره کل آموزش و پرورش و معاونت برنامه‌ریزی استانداری موکول شد.
همچنین مقرر شد ارتباطات علمی آذربایجان‌شرقی با محوریت جمهوری تاتارستان افزایش یافته و خانه ریاضیات استان تمهیدات لازم برای استفاده از سفر رئیس جمهور تاتارستان به تبریز را اتخاذ کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول