اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

بیداری امروز جهان اسلام بر گرفته از قیام عاشورا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج گفت: بیداری امروز جهان اسلام برگرفته از انقلاب اسلامی و قیام عاشورا است و این حرکت جهان اسلام تهدید بزرگی برای مستبدان جهان خواهد بود.

بیداری امروز جهان اسلام بر گرفته از قیام عاشورا است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: آزادیخواهی و مقابله با ظلم و ستم و تلاش برای برقراری عدالت پیام اصلی قیام امام حسین(ع)، پیروان اسلام و قرآن است.
وی از قیام عاشورا به‌عنوان عامل اصلی رسوایی فتنه‌گران، منحرفان و معاندان اسلام و نظام در طول سال‌های گذشته نام برد و تصریح کرد: پایداری و بصیرت دینی مردم، مهم‌ترین درسی است که مردم آن را از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) آموخته‌اند.
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تلاش کشورهای آمریکا و اسرائیل و دلیل اساسی سیاست‌های غلط آنان را در مقابل کشورهای جهان اسلام برای نابودی حکومت‌های اسلامی ترس از آزادگی مسلمانان است.
ماموستا مجتهدی اضافه کرد: به یقین زنده نگاه داشتن پیام عاشوراییان نه تنها موجب احیا و حفظ ارزش‌های اسلامی می‌‌شود، بلکه زمینه‌ای برای گسترش فرهنگ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است و این نوید برچیده شدن افکار سلطه طلب خواهد بود.
وی یادآور شد: بهره‌گیری از درس‌های عاشورا موجب رشد فضایل انسانی و ترویج خودباوری و مبارزه با ظلم خواهد شد، ظلمی که امام حسین(ع) با تمام وجود در برابر آن ایستاد و با تقدیم جان خود و یارانش آن را رقم زد.
به گزارش فارس؛ ماموستا مجتهدی بیداری امروز جهان اسلام را برگرفته از انقلاب اسلامی و قیام عاشورا خواند و افزود: این حرکت جهان اسلام تهدید بزرگی برای مستبدان جهان است.
امام جمعه سنندج ادامه داد: دسترسی امروز ایران اسلامی به علوم پیشرفته و الگو بودن حکومت اسلامی دشمنان دین را به ترس واداشته است که برای تضعیف آن شبانه روز در تلاش هستند.
به گفته وی، پیشرفت امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌های تخصصی، خاری در چشم دشمنان حکومت‌های اسلامی است و حمایت و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همیشه موجب رعب و وحشت دشمنان بوده و هست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول