اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر:

با مکتب عاشورایی در برابر دشمنان ایستاده‌ایم

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر گفت: با مکتب عاشورایی در برابر دشمنان ایستاده‌ایم.

با مکتب عاشورایی در برابر دشمنان ایستاده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و هر روز شاهد موفقیت تازه‌ای توسط ایران اسلامی هستیم.
وی افزود: ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا در برابر تمام دنیا ایستاده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر اراده ملت ایران بایستد.
مسئول ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با بیان شباهت‌های قیام عاشورا و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مادری که در زمان جنگ برای فرزندش پیشانی‌بند می‌بست از حضرت زینب(س) آموخت وقتی پای اسلام به میان می‌آید باید از جان و مال فرزندان خود بگذرد.
موسوی‌نژاد تصریح کرد: جوانان ما در 8 دفاع مقدس با منطق و مکتب عاشورایی از کشور در برابر بیگانگان دفاع کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران جدا شود. 
وی در ادامه به تحلیل و آنالیز داشته‌ها و توان رزمی و دفاعی کشور پرداخت و عنوان داشت: در زمانی که هیچ نداشتیم در مقابل تمام جهان ایستادیم و زیر بار ذلت نرفتیم، حالا الحمدالله در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و صادر کننده تکنولوژی هستیم.
موسوی‌نژاد گفت: از مهم‌ترین خصوصیات یاران اباعبدالله‌الحسین(ع) بصیرت بود و ما باید امروز با بصیرت‌افزایی خود منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و با پرچم یالثارات‌الحسین(ع) پشت سر ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت می‌کنیم و تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) پشتیبان ولایت خواهیم بود.
موسوی‌نژاد یادآور شد: دشمن در جنگ نرم نیز همانند دفاع مقدس در برابر ایران اسلامی محکوم به شکست است و امروز روحانیون و اساتید وظیفه دارند نسبت به بصیرت‌افزایی در جوانان اهتمام ورزند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول