اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در قم تدوین شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از تعیین رئوس برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان قم خبر داد.

برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در قم تدوین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری، محسن محرری با برشمردن روزهای هفته پژوهش اظهار کرد: سه‌شنبه 22 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، همکاری دانشگاه، صنعت و دولت»، چهارشنبه 23 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، مدیریت حرفه‌ای پژوهش و فناوری»، پنج‌شنبه 24 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، علم نافع و پژوهش‌های کاربردی»، جمعه 25 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، دانشگاه تمدن‌ساز، جامعه و انتظارات متقابل»، شنبه 26 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، پژوهشگران و فناوران عرصه پیشرفت»، یکشنبه 27 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، علم دینی و تعالی جامعه بشری»، دوشنبه 28 آذر ماه روز «پژوهش و فناوری، چرخه علم به ثروت (ایده تا بازار)» خواهد بود.
رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم با تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته از نواخته شدن زنگ پژوهش در دبیرستان آزادگان شیخ آباد در روز بیست و دوم آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: در روز بیست و سوم آذر ماه، همایش پژوهش در آموزش و پرورش با سخنرانی آیت‌الله مصباح‌یزدی در موسسه امام خمینی و روز بیست و چهارم آذر ماه هم همایش معلمان پژوهنده در سالن فرهنگی تربیت برگزار می‌شود.
وی از برگزاری همایش دانش‌آموزان پژوهنده در بیست و هشتمین روز آذر ماه در سالن فرهنگی تربیت خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه آثار پژوهشی معلمان نیز در طول هفته پژوهش برگزار می‌شود.
محرری با بیان اینکه همایش ملی جهاد اقتصادی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم آذر ماه برگزار می‌شود‏، بیان کرد: نمایشگاه انرژی هسته‌ای ساعت یک بعد از ظهر روز شنبه بیست و ششم آذر ماه افتتاح می‌شود.
معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه نباید برنامه‌های استان با برنامه‌های ملی تداخل داشته باشد، گفت: خوشبختانه در انتخاب برگزیدگان پژوهش و فناوری پراکندگی انتخاب درسطح عالی و دانشگاهی متعادل و قابل قبول است.
رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری قم با بیان اینکه فن بازار امسال در طول هفته پژوهش با مشارکت دانشگاه قم صورت می‌پذیرد، گفت: برای حمایت از فن بازار و ایجاد فرصت بازاریابی برای ایده‌های نو از بودجه استان مبلغ 30 میلیون ریال پرداخت می‌شود.
وی از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دهه اول بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه به شکل جدید و متفاوت همزمان با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در اوایل بهمن ماه به مدیریت کمیته نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول