اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با سفر رئیس جمهور به مازندران/ 2

ادیانی‌راد: مصوبه جدیدی برای سفر چهارم دولت نداریم / پیگیری مصوبات معطل مانده سفرهای قبل‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات معطل مانده سفرهای قبلی دولت ویژه پیگیری شود.

ادیانی‌راد: مصوبه جدیدی برای سفر چهارم دولت نداریم / پیگیری مصوبات معطل مانده سفرهای قبل‌
علی ادیانی راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد سفر رئیس جمهور به مازندران با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت احمدی‌نژاد در دولت نهم و دهم سفرهای استانی است، اظهار داشت: سفرهای استانی نوعی مدل جدید مدیریتی برای درک متقابل دولتمردان و مردم نسبت به مشکلات استانی، کشوری و منطقه‌ای است که این روش کار ارزشمندی است.
وی یادآور شد: انتظار داریم دولت در سفر چهارم به مازندران ارزیابی کاملی از سه سفر اخیر خود به استان داشته باشد.
ادیانی با تاکید به اینکه ما مازندرانی‌ها برای سفر چهارم هیئت دولت به استان مصوبات جدیدی نداریم، خاطرنشان کرد: پیگیری رئیس جمهور به مصوبات سه سفر اخیر استانی خود به مازندران و میزان تحقق مصوبات موجب می‌شود موانع مشکلاتی که در اجرا وجود دارد رفع شود.
نماینده مردم شهرهای قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند مصوباتی که قابلیت اجرا ندارد به طور رسمی اعلام شود که شدنی نیست.
وی متذکر شد: بهترین مصوبه سفر چهارم هیئت دولت به مازندران ارزیابی درصد اجرای مصوبات سه سفر اخیر است.
  
* ملت ایران ثابت کردند تهدیدها تبدیل به فرصت می‌شود
ادیانی در پاسخ به سئوالی در مورد تهدید انگلیس و تحریم علیه ایران گفت: بحث تحریم کار اول و آخر نظام سلطه و انگلیس علیه ایران نیست.
وی یادآور شد: ملت ایران ثابت کردند تهدیدها تبدیل به فرصت می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های محکمی که دولت‌مردان و حمایت‌هایی که ملت از انقلاب و نظام دارند اینگونه تهدیدها هیچگونه تاثیری در پیشرفت کشور ندارد.
نماینده مردم شهرهای قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تهدید‌های استعمار نظام اسلامی را از بیان واقعیت‌های اسلامی دور نمی‌کند.
به گزارش فارس، رئیس جمهور دوشنبه هفته آینده برای شرکت در مراسم افتتاح مسکن مهر و شرکت در مراسم دومین سالگرد مرحوم کردان به مازندران سفر می‌کند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول