اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد:

آغاز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس از 3 دی / مهلت ثبت‌نام یک هفته و قابل تمدید نیست

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی این دوره از مجلس از سوم دی ماه آینده به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

آغاز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس از 3 دی / مهلت ثبت‌نام یک هفته و قابل تمدید نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، پرویز آژیده در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات، ثبت‌نام از تمام افراد متقاضی برای نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی مستقر در استانداری‌ها و وزارت کشور صورت خواهد گرفت.
وی گفت: مهلت ثبت‌نام فقط یک هفته بوده و تمدید آن ممکن نیست و بر همین اساس باید کسانی که قصد داوطلبی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، در مهلت مقرر نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.
آژیده، با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات، گفت: این دوره از انتخابات مجلس به دلیل تحولات سیاسی منطقه و مسایلی داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید همه مسئولان و دست اندرکاران جریان برگزاری انتخابات و همچنین مردم همیشه در صحنه، کمک کنند این صحنه سیاسی به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.
وی اظهار کرد: روند اجرای مقدمات انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی توسط ستاد استانی آرام و سالم بوده و تمام برنامه‌ها به طور منظم پیش می رود و در این زمینه تمام تلاش مجریان، حضور حداکثری و برگزاری سالم انتخابات است.
آژیده یاد آورشد: ستاد استانی، از مدت‌ها قبل فعالیت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده و هم اکنون در تمام شهرستان‌های 20 گانه استان، ستادها با کمیته های هفت گانه فعال شده و به طور مرتب جلسات خود را برگزار می‌کنند.
وی افزود: کمیته اجرایی، فنی و فناوری، اطلاع‌رسانی، آموزش، پشتیبانی و تدارکات، امنیتی و انتظامی، حقوقی و حفاظت جزو کمیته های هفت گانه ستاد استانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هر کدام به تدریج و بر اساس تقویم ابلاغی وزارت کشور، فعال شده‌اند.
آژیده گفت: هیچ‌گونه دغدغه ای در رابطه با فراهم‌سازی تمهیدات برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در آذربایجان شرقی اعم از شهرها و روستاها وجود ندارد.
در این جلسه همچنین مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد ضمن بیان اهم اقدامات خود، برنامه‌های کمیته‌های مربوطه را تشریح و بررسی کردند.
انجام نظرسنجی، برپایی همایش های عمومی و تخصصی، برگزاری نشست‌های مشترک با هیئت‌های نظارت استان و شهرستان‌ها، و نحوه تجهیز سخت افزاری حوزه های رای گیری از جمله تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد انتخابات استان بود.
آذربایجان شرقی با 3 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت و 20 شهرستان و 13 حوزه انتخابیه صاحب 19 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول