اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کردستان اعلام کرد:

هدف‌گذاری برای ایجاد 11 هزار فرصت شغلی در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از هدف‌گذاری در این نهاد برای ایجاد 11 هزار فرصت شغلی در سال جاری در این استان خبر داد.

هدف‌گذاری برای ایجاد 11 هزار فرصت شغلی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد عصر امروز در دیدار معاون اشتغال کمیته امداد کشور با استاندار کردستان، اظهار داشت: این نهاد مقدس در زمینه اشتغال‌زایی در استان گام‌های اساسی برداشته اما محدودیت‌های بانکی مانع از تحقق اهداف مدنظر در این حوزه است.
به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، اگر چه امسال اقداماتی در راستای اشتغال‌زایی و توانمند کردن خانوارهای مددجوی زیرپوشش انجام شده است اما بانک‌های عامل ما را در این زمینه به خوبی همراهی نکرده‌اند.
موسی‌نژاد کمک بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات به تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد کردستان را موثر دانست و خواستار تاکید استاندار به بانک‌ها مبنی بر اعطای تسهیلات به طرح‌های این نهاد شد.
وی از کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌عنوان نهادی فعال در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نام برد و گفت: کمیته امداد توانایی ایجاد اشتغال بیش از تعهدات خود را دارد به گونه‌ای که تحقق 112 درصدی تعهدات امسال این نهاد در این بخش گواه بارزی بر این ادعا است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان همچنین عنوان کرد: اگر چه تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولی ایجاد اشتغال و توسعه کردستان ستودنی است، باید بانک‌ها نیز با مجموعه این دستگاه‌ها همکاری داشته باشند تا با تحقق برنامه‌ریزی‌ها، اهداف مسئولان نظام نیز محقق شود.
موسی‌نژاد ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر اشتغال‌زایی، در سایر بخش‌ها نیز فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد به طوری که آموزش‌های مختلفی به منظور خودکفا کردن خانوارهای زیرپوشش ارائه می‌شود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در کردستان توسعه مشارکت‌های مردمی، ساماندهی مددجویان در راستای توانمندسازی آنان و اجرای طرح پالایش مددجویان را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد در کردستان برشمرد.
موسی‌نژاد در پایان با بیان اینکه توجه به خواسته محرومان و تکریم نیازمندان مهم‌ترین وظیفه امدادگران این نهاد مقدس است، اضافه کرد: کسب رضایت ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی در کمیته امداد به عنوان یک نهاد مردمی در دستور کار همه فعالان این عرصه قرار دارد و در این زمینه کوتاهی نمی‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول