اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

10 میلیارد ریال برای احداث فضای آموزشی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: امسال و به تازگی 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث فضای آموزشی در ایلام اختصاص یافته است.

10 میلیارد ریال برای احداث فضای آموزشی اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف احداث مدرسه در کنار مجتمع‌های مسکن مهر استان ایلام می‌شود.
وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده قرار است این میزان اعتبار صرف ایجاد فضاهای آموزشی در کنار مجتمع‌های مسکن مهر استان ایلام شود.
این مسئول اضافه کرد: این طرح با همکاری استانداری، مسکن و شهرسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این منطقه از کشور محقق می‌شود.
اعلایی تصریح کرد: احداث فضای آموزشی به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این دستگاه اجرایی و دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع قرار دارد.
استاندار ایلام گفت: نبود فضای آموزشی در کنار مجتمع‌های مسکن مهر شهر ایلام مشکلات آموزشی را به همراه داشته است که باید رفع شود.
این مسئول اضافه کرد: در احداث طرح مسکن مهر باید به ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی توجه جدی‌تری شود تا مشکلی به وجود نیاید.
اعلایی تصریح کرد: در جلسات متعدد آموزش و پرورش تدوین شده که دستگاه‌های متولی ساخت مدرسه موضوع مسکن مهر و احداث فضاهای آموزشی را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: کمبود مدارس در نقاط احداث مسکن مهر باید در نخستین فرصت ممکن برطرف شود تا مشکل آموزشی برای دانش‌آموزان پدید نیاید.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول