اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

امر به معروف و نهی از منکر سلامت جامعه را تضمین می کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی برای آحاد مختلف مردم ذکر کرد و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

امر به معروف و نهی از منکر سلامت جامعه را تضمین می کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان فلسفه قیام عاشورا و امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و برپایی نماز در جامعه دانست.
وی افزود: امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما تأسی از ائمه معصومین و فرهنگ عاشورا و محرم است که باید با راهکارهای مناسب و بهره‌مندی از کارشناسان خبره گام‌های عملی در ترویج این فرهنگ در جامعه بخصوص در بین قشر جوان برداریم.
رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اهر گفت: باید در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه مشارکت کنیم و این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.
وی، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک دستگاه و یک اداره نیست بلکه فریضه‌ای است که همه در مقابل آن مسئول هستیم بخصوص تذکر لسانی با روش خاص و معتدل که خیرخواهانه در مخاطب تأثیرگذار باشد.
حاجی‌زاده فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زمینه‌ساز ایجاد فضای معنوی در جامعه برشمرد و افزود: تحقق این امر موجب سلامت، تهذیب نفس، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، دوری از گناه در جامعه می‌شود.
امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ما پاک و خلوص نیت دارند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکزی است که با جوانان سر و کار دارد و این مکان فرهنگی و آموزشی محلی مناسب برای ترویج شعائر دینی و اسلامی و مسائل معنوی است که این دانشگاه در این زمینه پیشتاز بوده و در اکثر برنامه‌های فرهنگی شهرستان و خود دانشگاه تلاش مضاعف دارد.
وی با تأکید بر تلاش بیشتر در این زمینه از تلاش دست اندرکاران این دانشگاه در اجرای موفق برنامه‌های مختلف فرهنگی معنوی قدردانی کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر پیشتاز در حوزه فرهنگ و معنوی است که این امر در سایه حمایت‌های بی‌شائبه رئیس واحد و همکاران فرهنگی آن محقق شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول