اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 هزار واحد صنفی در کرج ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از ساماندهی 6 هزار واخد صنفی در منطقه 10 شهرداری خبر داد.

6 هزار واحد صنفی در کرج ساماندهی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، سیدعلی آقازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود 10 هزار واحد صنفی در این منطقه فعال هستند که تاکنون از این تعداد شش هزار واحد صنفی شناسایی و پلاک گذاری شدند.
این مسئول گفت: مابقی واحدهای صنفی از سال گذشته  به شهرداری منطقه 10 مراجعه کرده و تشکیل پرونده دادند.
وی با بیان اینکه این مهم موقعیت بسیار خوبی از نظر ساماندهی برای املاک واحدهای صنفی می‌باشد گفت: با توجه به این مهم در آمد اصناف طی یک ماه گذشته با جهش خوبی در بخش عوارض مواجه بوده است.
آقازاده بیان کرد: در این زمینه شاهد رشد چشمگیر 380 میلیون ریالی عوارض صنفی در مهرماه نسبت به میانگین دریافت این عوارض در 6 ماهه نخست سال جاری که رقمی بالغ بر 250 میلیون ریال بود، هستیم.
وی این رشد را، بیانگر تلاش و همت مضاعف تمامی کارکنان واحد اصناف در مسیر درآمد زایی مناسب برای منطقه دانست.
شهردار کرج در تشریح عملکرد این واحد در مهرماه سال جاری اظهار داشت: در این رابطه 118 مورد نامه صادره به سازمان آتش‌نشانی جهت تایید واحدهای صنفی از لحاظ ایمنی، تشکیل 80 مورد پرونده صنفی، تشکیل 50 مورد پرونده ملکی جهت ارسال به شهرسازی، صدور 60 مورد جواز کسب برای واحد های صنفی جدید، صدور 150 مورد اخطاریه به صنوف مزاحم و متخلف و 115 مورد استعلام از اداره خدمات شهر منطقه از جمله فعالیت‌هایی است که واحد اصناف این منطقه از شهرداری کرج، در مهرماه سال جاری نسبت به این امر اقدام کرده است.
وی تاکید کرد: جمع‌آوری مشاغل مزاحم از مولفه‌های موثر و کارآمد طرح جمع‌آوری مشاغل مزاحم و شناسنامه دار کردن فعالیت‌های اصناف است.
آقازاده اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این طرح با هدف رضایتمندی شهروندان و کاهش اثرات سوء مشاغل مزاحم اجرایی شده است.
وی گفت: امید می‌رود با تلاش این واحد در امر سازماندهی و ساماندهی اصناف گامهای موثری در زمینه خدمت رسانی مناسب‌تر و بهتر از سوی کسبه و واحدهای تولیدی و صنعتی به شهروندان برداشته شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول