اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور مازندران:

خودروهای اداره راه نوشهر حضور فیزیکی در کجور ندارند

خبرگزاری فارس: بخشدار کجور از عدم حضور خودروهای اداره راه نوشهر در بخش کجور انتقاد کرد.

خودروهای اداره راه نوشهر حضور فیزیکی در کجور ندارند
سید نادر موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: با توجه به فرارسیدن زودهنگام زمستان در کجور لزوم حضور به موقع خودروهای اداره راه نوشهر در این بخش بسیار ضروری است.
وی اظهار داشت: علاوه بر ریزش برف سنگین و یخبندان که موجب انسداد راه‌ها در کجور می‌شود، ریزش سنگریزه‌ها نیز در طول مسیر راه‌های روستایی در کجور باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای تردد خودروها می‌شود.
موسوی‌زاده ادامه داد: اداره راه نوشهر حضور فیزیکی و مداوم در کجور ندارد و با توجه به اینکه به دفعات نیز در جلسات اداری این موضوع مطرح شد ولی همچنان شاهد بی‌توجهی و عدم حضور به موقع خودروهای اداره راه نوشهر در مواقع اضطراری و بحران راه‌های کجور هستیم.
وی تصریح کرد: از ابتدای جاده هنی‌سک تا روستای کندلوس و نیز در مسیر صخره آهکی زانوس بر اثر بارش برف و عدم پاک‌سازی از سوی خودروهای اداره راه نوشهر، موجب بروز یخبندان شدید در جاده شده که خطر انحراف و سقوط خودرو به دره را بسیار زیاد کرده است.
بخشدار کجور گفت: حضور فیزیکی اداره راه نوشهر در راه‌های کجور در ایام سرد و برفی بروز هر گونه خطرات جاده‌ای را در مسیرهای مواصلاتی کجور کاهش می‌دهد.
به گزارش فارس، در دو روز گذشته یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد به سمت روستای کندلوس بود که در یک کیلومتری این روستا بر اثر یخبندان جاده از مسیر خود منحرف شده و به انتهای دره سقوط کرد.
این حادثه بیش از چهل میلیون ریال خسارت به آن وارد شده ولی خسارت جانی نداشت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول