اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس دفتر زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی استان قزوین:

بیمه 693 زن سرپرست خانوار در قزوین

خبرگزاری فارس: کارشناس دفتر زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: 693 نفر از زنان سرپرست خانوار برای بهره‌مندی از قانون بیمه زنان خانه‌دار به سازمان بیمه تأمین اجتماعی استان معرفی شدند.

بیمه 693 زن سرپرست خانوار در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، نسرین حبیبی بیان کرد: 693 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این سازمان برای بهره‌مندی از قانون بیمه زنان خانه‌دار به سازمان بیمه تأمین اجتماعی استان معرفی شدند.
وی ادامه داد: در راستای تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای به گروه‌های خاص جامعه از جمله مددجویان زن سرپرست خانوار شهری زیر پوشش این طرح در حال اجراست و همچنین هزینه اجرای طرح فوق از محل منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها تأمین می‌شود.
کارشناس دفتر زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی استان قزوین با اشاره به فعالیت گروه همیار زنان سرپرست خانوار توضیح داد: دو گروه دیگر از همیاران زن سرپرست خانوار در قزوین شروع به فعالیت کرده‌اند، یکی از این گروه‌های همیار به کار خدماتی، تأمین نیروی انسانی و بازاریابی با عضویت سه نفر از زنان سرپرست خانوار برای ارائه خدمات پرستاری از سالمند، کودک و پرستاری از بیمار در بیمارستان و همچنین خدمات نظافتی منازل، ادارات و نیز ارائه خدمات پذیرایی در مجالس مشغول است.
وی عنوان کرد: همچنین سه تن از زنان سرپرست خانوار با تشکیل یک گروه آرایشگری مشغول به فعالیت شده‌اند.
همچنین به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به دانشجویان دارای معلولیت زیر پوشش واحد امور توانبخشی این شهرستان در سال جاری هزینه شهریه این عزیزان در ترم اول ثبت‌نامی پرداخت کرد.
عزیز رحمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه اسامی 34 نفر از دانشجویان دارای معلولیت در سایت این سازمان به آدرس www.student.behzesty.net ثبت شده، شهریه دانشجویی این تعداد با ابلاغ اعتباری 80 میلیون ریال پرداخت شد.
وی تصریح کرد: مبلغ واریز شده به حساب دانشجویان زیر پوشش بر اساس ضوابط و آیین‌نامه ارسالی از سازمان بوده که برحسب مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و وضعیت زندگی دانشجو پس از ارائه مدارک لازم و تهیه گزارش مددکاری و همچنین تشکیل کمیته با نظر کارشناس مربوطه پرداخت شد.
رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان افزود: در ترم اول ثبت‌نامی سال جاری هزینه شهریه 11 نفر از دانشجویان در مقطع تحصیلی کاردانی، 22 نفر در مقطع کارشناسی و یک نفر از این عزیزان در مقطع کارشناسی ارشد پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: همه دانشجویانی که دارای معلولیت بوده یا هستند، می‌توانند با مراجعه به واحد امور توانبخشی بهزیستی این شهرستان و ارائه مدارک اقدامات لازم در خصوص زیر پوشش قرار گرفتن و یا دریافت هزینه شهریه دانشجویی انجام داده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول