اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم خبر داد:

برگزاری 4 همایش در طول 3 هفته

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد دانشگاه قم از برگزاری چهار همایش در طول سه هفته با موضوعات کارآفرینی و کسب و کار نو، بازی‌های روز آمد انیمیشنی، انرژی‌های نو و هیدرولیکی و همایش علوم انسانی خبر داد.

برگزاری 4 همایش در طول 3 هفته
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری قم، سید‌محمد طباطبایی اظهار کرد: 6 نهاد رسمی آثار رسیده به این ستاد را در هفت حوزه به صورت تخصصی ارزیابی کرده و برگزیدگان را معرفی می‌کنند.
وی با بیان اینکه داوری آثار در مرحله اول توسط کارشناسان مرکز رشد به میزان 50 نفرساعت صورت پذیرفته است، تصریح کرد: مسئولیت نظارت و تائید نهایی آثار علوم انسانی و آی‌تی بر عهده استادان دانشگاه قم، رشته برق بر عهده دانشگاه شهاب دانش، شیمی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی، مکانیک بر عهده دانشگاه صنعتی، مدیریت بر عهده بنیاد نخبگان استان و گیاهان دارویی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.
رئیس مرکز رشد دانشگاه قم انجام این داوری دقیق و ریزبینانه را سبب اجرای عدالت در انتخاب برگزیدگان شایسته دانست و گفت: دریافت بیش از 45 اثر فناوری در سال جاری در مقابل آثار دریافتی سال گذشته که 24 اثر بوده است نشان از رشد پذیرش و استقبال فناوران از جشنواره دارد.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری با تاکید بر اینکه در سال جاری اطلاع‌رسانی و تبلیغات چشمگیری صورت پذیرفته است، بیان کرد: در فراخوان آثار و نیز در اطلاع‌رسانی اخبار از تمام توان خود از جمله اس‌ام‌اس، توزیع وسیع پوستر و تبلیغات وسیع روزنامه‌ای و خبر رسانی کامل بهره برده‌ایم.
وی از برگزاری چهار همایش محوری در یک ماه آینده توسط مرکز رشد خبر داد و گفت: در نظر داریم در صورت امکان از 26 آذر ماه طی مدت سه هفته همایش‌های محوری از جمله  کارآفرینی و کسب و کار نو، بازی‌های روز آمد انیمیشنی، انرژی‌های نو و هیدرولیکی و نیز همایش علوم انسانی را به محوریت پیوست فرهنگی برگزار کنیم.
طباطبایی با تاکید براینکه همه محصولات تولیدی و خدماتی کشور باید پیوست فرهنگ اسلامی و ایرانی داشته باشند، عنوان کرد: سعی می‌کنیم این همایش‌ها را با دعوت از استادان و کارشناسان برجسته کشوری پرثمر و کاربردی عرضه کنیم.
رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با بیان اینکه کارشناسان برجسته علوم انسانی دغدغه فرهنگی دارند، تاکید کرد: در راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی نیز باید پیوست فرهنگی ایرانی ـ اسلامی در راس فعالیت‌ها و اهداف آن باشد تا بتوانیم، تاثیر اخلاقی و انسانی علوم اسلامی کاربردی و ترویج کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول