اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس رودان خبر داد:

برگزاری همایش بایدها و نبایدهای محرم در رودان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودان از برگزاری همایش بایدها و نبایدهای محرم در این شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد.

برگزاری همایش بایدها و نبایدهای محرم در رودان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شمال شرقی هرمزگان مجید حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری امام سوم شیعیان (ع) و بیان اینکه طی دهه محرم عزاداری‌ها در این شهرستان با نظم خاصی برگزار شد، اظهار داشت: طی روزهای گذشته همایش بایدها و نبایدهای محرم در شهرستان رودان در راستای تقویت فرهنگ عاشورایی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برگزار شد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این همایش در راستای پرهیز جدی از قمه‌زنی، اجتناب از افراط و تفریط در عزاداری‌ها و رعایت حال عموم مردم بود.
به گفته این فرمانده انتظامی، همایش باید‌ها و نباید‌های محرم با دعوت از مسئولان و روحانیت معزز و ذاکران هیئت‌های مذهبی شد.
وی ادامه داد: هدف از یادآوری برگزاری این همایش در واقع بیان تاثیرات آن در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌ها است.
حاجی‌زاده، خاطرنشان کرد: در این همایش به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب که زمینه اصلاح ناهنجاری‌های موجود اجتماعی و مبارزه عالمانه و آگاهانه با پدیده شوم بد حجابی در جامعه است نیز پرداخته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودان افزود: در این همایش همچنین مسئولان هیئت‌های مذهبی نیز در این همایش هر یک به ارایه برای برگزاری هر چه بهتر مراسم محرم در شهرستان پرداختند که به مساعدت همگان و لطف خدا شاهد برگزاری مراسمی خوب در سطح شهرستان بودیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره زنگ نهضت ملی قرآن در شهرستان رودان اشاره و یادآور شد: این جشنواره نیز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و در شرایطی که استکبار جهانی به جهت عدم توفیق در جنگ سخت، جنگ نرم را علیه جوانان سرزمین ما آغاز کرده برگزار شد.
به گفته وی، هدف جنگ نرم این است که از طریق دین‌گریزی، غرب‌گرایی، ایجاد ناامیدی در بین جوانان، رواج فساد، فحشا و ترویج محصولات مخرب فرهنگی، قرص‌های روان گردان، مواد مخدر و مشروبات الکلی با ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، جوانان را از داخل تخریب کند.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه محرم جشنواره نهضت ملی قرآن با شعار امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول