اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ارزش‌های اسلامی با امر به معروف ثابت می‌مانند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر موجب دوام و ثابت ماندن ارزش‌های دین مبین اسلام خواهد شد.

ارزش‌های اسلامی با امر به معروف ثابت می‌مانند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در آمفی‌ تئاتر باشگاه فرهنگیان سنندج و با حضور همسران مدیران ادارات و کارخانجات ستاد احیای استان برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را افضل واجبات دانست و اظهار داشت: امام باقر(ع) فرموده‌اند با اجرای امر به معروف و نهی از منکر واجبات دیگر اقامه می‌شود.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام همه مسلمانان را به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نحوی شایسته و در خور شأن جامعه اسلامی، موظف کرده است.
وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین پیام فرهنگ عاشورا است و همانند عاشورا باید عمومی و فراگیر شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر روشی مطمئن برای ایمن‌سازی جامعه از ابتلا به انحراف و فتنه است.
حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی است که هدف آن رشد و تعالی انسان‌ها است و اجرای این فریضه الهی آثار و برکات فراوانی را برای جامعه به‌دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه امام حسین(ع) خود را فدای بشریت کردند تا انسان‌ها را نجات دهند، خاطرنشان کرد:  شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش حرارتی را در دل مومنین ایجاد کرده که هیچ‌گاه سرد نخواهد شد.
وی با اشاره به نقش همسران مدیران و مسئولان در راستای خدمتگزاری بهتر به مردم و ترویج و نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: پیامبر(ص) فرمودند زنانی که زمینه جهاد را برای همسرانشان فراهم می‌کنند در ثواب این جهاد شریک هستند.
وی ادامه داد: چنانچه هر مجموعه کوچکی اجرای این فریضه الهی را در دستور کار قرار دهد، بدون شک این فرهنگ در سطح جامعه نهادینه خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان به ویژگی های آمران به معروف و ناهیان از منکر، اشاره کرد و گفت: این افراد باید از امر به ‌معروف و نهی از منکر شناخت کاملی داشته و برخوردهای محترمانه‌ای با متخلفان داشته باشند.
در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ و ماتم شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش به مداحی پرداخت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول