اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در همدان:

اجرای بهتر امر به معروف نیازمند تشکیلات متمرکز است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: اجرای بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ایجاد سازمان و تشکیلات منسجم و متمرکز است.

اجرای بهتر امر به معروف نیازمند تشکیلات متمرکز است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بعد از ظهر امروز  در نشست مشترک اعضای استانی و شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با آموزش درست از هر نظر برای اجرای این فریضه الهی آماده باشند تا در حین انجام کار، مصداق منکر نباشند.
وی با بیان اینکه اجرای بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ایجاد سازمان و تشکیلات منسجم و متمرکز است، ادامه داد: برخورداری از بودجه قوی و یک دانشکده آموزشی منظم برای اجرای این فریضه یکی از ضروریات موضوعات است که باید مورد توجه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در همین راستا باید هر یک از افراد فعال در این زمینه تکالیف و وظایف مشخصی داشته باشند چرا که کسب توفیق در این زمینه بیشتر و بهتر خواهد بود.
وی ضمن مهم خواندن ورزش برای جامعه گفت: توجه به این نکته لازم است که اگر یک سوم هزینه‌ای که برای ورزش می‌شود برای امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شود در آن صورت اثرات خوبی را شاهد و ناظر خواهیم بود.
به گفته محمدی، امر به معروف و نهی از منکر متولی خاصی ندارد در صورتی که با ایجاد یک سازمان مشخص برای این امر می‌توان آثار بسزایی را از این منظر مشاهده کرد.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان نیز افزود: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مردمی و بهره‌گیری از آن برای امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
علی‌اکبر فامیل‌کریمی در پایان سخنانش اضافه کرد: استفاده از فضای صمیمی و محبت‌آمیز در جامعه برای انتقال منطق به منظور دور ساختن افراد از منکرات و اشاعه انجام معروفات در جامعه از دیگر مواردی است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد تحول در جامعه باشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول