اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس خواستار شد:

توجه بیشتر نمایندگان به مشکلات شهرها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: نمایندگان مجلس توجه بیشتری به رفع مشکلات شهرها و حوزه‌های انتخابیه خود داشته باشند.

توجه بیشتر نمایندگان به مشکلات شهرها
جلال محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای از جنس مردم هستند که برای رفع مشکلات شهرها انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: در مجلس اقدامات قابل قبولی در زمینه توسعه و آبادانی مهاباد برداشته شده است و برای این منظور از وزرا نیز کمک گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته مسئولان کشوری و وزرای زیادی به مهاباد دعوت شده و از پروژه‌های راکد که به دلیل کمبود اعتبار عملیات اجرایی آنها متوقف شده بود بازدید کرده و اعتباری برای اتمام این پروژه‌ها دریافت کرده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید برای عمران و آبادانی حوزه انتخابی خود در حد توان تلاش کنند، افزود: دریافت اعتبارات ویژه توسعه فضاهای آموزشی و مدارس در شهر و روستا و توسعه و شروع احداث مجدد دانشگاه پیراپزشکی مهاباد بعد از 17 سال رکود از جمله شاخص‌ترین اقداماتی بود که در این زمینه انجام گرفته است.
محمودزاده از تبدیل روستای خلیفان به شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام نیز با پیگیری‌های مکرر و دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور در راستای توسعه شهرستان مهاباد انجام گرفته است.
وی بر پیگیری مشکلات این شهرستان تاکید کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته نیز تمام تلاش‌ها در این زمینه بود و انتظار می‌رود در آینده نیز تمام توجه نمایندگان مجلس به این موضوعات معطوف شود.
این مسئول دریافت بیش از 10 دستگاه BTS موبایل با اعتبار یک میلیارد تومان برای پوشش موبایل جاده‌ای، دریافت مبالغی برای بتن‌ریزی کانال‌های کشاورزی شهر ویران مهاباد از معاون وزیر جهاد کشاورزی در هنگام حضور در مهاباد را از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه مجلس برای آبادانی مهاباد برشمرد و گفت: درست است که دولت و هر دستگاه اجرایی برای توسعه شهرستان‌ها در بودجه سالانه اعتباراتی را مد نظر قرار می‌دهد ولی برای دریافت اعتبارات جهشی برای توسعه همه جانبه شهرستان‌ها و حرکت دادن چرخه توسعه شهرستان پیگیری و ارتباطات نماینده مجلس بسیار تأثیرگذار است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول