اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

نقش دانشجویان در تحولات جامعه خطیر است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز دانشجو با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه گفت: نقش دانشجویان در تحولات جامعه خطیر است.

نقش دانشجویان در تحولات جامعه خطیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حسینی با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو با اشاره به نقش دانشجویان گفت: نقش این قشر از جامعه پس از روحانیت در تحولات جامعه در این سده خطیر است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: خاموشی دانشجو، بی رونقی فرهنگ تحول طلبی را تداعی می کند که بهار جوانی زمزمه خرم سرود «حول حالنا الی احسن الحال» را بر زبان شکوفه‌های ذهن خلاق خود، نجوا می‌کند.
در این پیام آمده است: غلغله طبیعت، طبع بهار است و جوان بر این موج، سوار! و دانشجو با سری سودایی و دلی بی‌قرار! رهبر عزیزمان در کوتاه زمان چون این غلیان را از دانشجویان مشاهده نکردند به تحریض و ترغیب این همیشه بهاران اقدام فرمودند! که دانشجو اگر نسبت به سیاست و جامعه و منافع مردم و کشور ، حساسیت نشان ندهد، ازجوهرخود دور گشته است.
حسینی عنوان کرد: نماد این حرکت ذاتی شانزدهم آذر است ؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست. روحانیت در تنگنای تاوان بیداری !مردم در چنگال خمودگی و بیزاری! و رژیم ستمشاهی سرمست ازکامکاری! به ناگاه در ضیافت شهری که میزبان نماینده شیطان بزرگ است ، طوفان غیرت و حمیت دانشجویی با بصیرت، نفیر برمی‌دارد و تگرگ طغیان بر میهمان شیطان می‌بارد! و خون دانشجو در دفتر عزت این ملت، عبارت بلند آزادگی، می‌نگارد و تاریخ، ترانه خونین شانزده آذر را چون سرودی حماسی با چشمی اشکبار می خواند و ننگ ابدی بر پیشانی آمریکا و ایادی حقوق بشری اش می‌ماند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی پیام خود تصریح کرد: عزت این ملت در گرو غیرت جوانانش است و فردای ایران اسلامی در دستان دانشجویان مسلمان پرحمیت سیره‌پسند تحول خواه است.
این گزارش حاکی است، امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور محسن فرهنگی مشاور وزیر علوم، علیخانی مشاور وزیر و مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مجلس آرا مدیرکل امور دانش‌آموختگان، حجازی مدیرکل حراست مرکزی، یعقوبی، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی، نصیرزاده، مشاور وزیر علوم و فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه‌ها، احمد علم‌شاهی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی فرهنگی ‌ـ اجتماعی وزارت علوم، میرزا بلوچی معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار ری و جمعی از مسئولان شهرستان ری بر سر مزار شهدای واقعه 16 آذر در امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول