اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان اعلام کرد:

فعالیت 560 شورای امر به معروف در ادارات کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از فعالیت 3 هزار و 480 آمر به معروف و ناهی از منکر در قالب 560 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادرات، نهادها و سازمان‌های استان خبر داد.

فعالیت 560 شورای امر به معروف در ادارات کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در همایش بزرگ شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های قروه و دهگلان، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های دولتی اقامه نماز جماعت به عنوان برترین معروف عملی در ادارات است که با نهادینه شدن آن بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.
وی با تاکید بر تلاش تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در عمل به مسئولیت اجتماعی و دینی که به آنان محول شده است، افزود: دشمن با اعمال سیاست تهاجم فرهنگی و مورد هجمه قرار دادن اعتقادات و باورها به واسطه افزایش قاچاق اقلام ضددینی و ضدفرهنگی نظیر ماهواره و مشروبات الکلی سعی در کم‌رنگ کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه هیچ کس در جامعه اسلامی نباید نسبت به احیا و عمل به این فریضه الهی بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و اعتقاد قلبی مسئولان به  خدمتگزاری به مردم نیز از مصادیق معروف است که همه مدیران باید به آن پایبند باشند.
امام جمعه قروه هم در این همایش با بیان اینکه اولین ‌آمر به معروف و ناهی از منکر وجود مطهر خدای متعال است، گفت: هر کس با اخلاص به این فریضه الهی عمل کند جانشین خدا و رسولان در زمین است.
حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در ادامه حضرت سیدالشهدا(ع) را احیاگر این فریضه در تاریخ  الهی اسلام معرفی کرد و افزود: اصل قیام امام حسین(ع) نیز بر مبنای این اصل استوار بود که در زیرمجموعه فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی در حد وسیع تمامی واجبات دین مبین اسلام را شامل می‌شود.
امام جمعه قروه انقلاب اسلامی ایران را به عنوان انقلابی برگرفته از نهضت خونین کربلا احیاگر این واجب دینی در دنیای امروز برشمرد و تصریح کرد: گام نخست در اجرای این فریضه شناخت واقعی معروف و منکر و در مراحل بعد تذکر لسانی است که با برنامه‌ریزی مناسب متذکر شدن به زبان نسبت به معروف و منکر باید به جایگاه واقعی خود در جامعه برسد.
این همایش در راستای ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و با حضور اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های قروه و دهگلان در کانون شهید مطهری قروه برگزار شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول