اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های گیلان:

جنبش وال‌استریت توطئه 11 سپتامبر را برملا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: آغاز جنبش وال‌استریت در 17 سپتامبر، توطئه‌های 11 سپتامبر دشمن که به منظور خدشه‌دار کردن چهره اسلام برنامه‌ریزی شده بود را برملا کرد.

جنبش وال‌استریت توطئه 11 سپتامبر را برملا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی بعدازظهر امروز در تجمع دانشجویان حامی جنبش ضد سرمایه‌داری دانشگاه‌های گیلان در محوطه این دانشگاه با اشاره به اینکه آغاز جنبش وال‌استریت از 17 سپتامبر بوده است، اظهار داشت: 17 سپتامبر توطئه‌های 11 سپتامبر دشمن که به منظور خدشه‌دار کردن چهره اسلام برنامه‌ریزی شده بود را برملا کرد.
وی با بیان اینکه امروز ندای الله‌اکبر از اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد، افزود: ظرفیت مردم جهان برای پذیرش ظلم به پایان رسیده است.
مهدوی با تاکید بر اینکه باور و اعتقادات ما در عالم تاثیرگذار بوده، ادامه داد: اگر جوانان ما باور کنند که در عالم تاثیرگذار هستند موفق می‌شویم.
این مسئول به بیانات امام علی (ع) در کتاب نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: برائت و خصومت با ظلم و نیز دفاع از مظلوم در کنار اقامه نماز بسیار توصیه شده است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان خاطرنشان کرد: دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام، اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی هزینه‌های زیادی را صرف کرد که به یاری خداوند همه آنها نقش بر آب شده است.
وی با بیان اینکه جنبش وال‌استریت دست رسانه‌های صهیونیست را کوتاه کرد، افزود: برخی افرادی که به واسطه انزوای دینی از حمایت حرکت‌های منطقه سر باز زده بودند امروز به این نتیجه رسیده‌اند که اسلام ناب محمدی (ص) که امام راحل فریاد می‌کرد در حال فراگیر شدن است نه اسلام آمریکایی.
 
* لوث کردن عاشورا از پروسه‌های دشمن است
مهدوی با برشمردن برخی از توطئه‌های دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی (ص) از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ابراز داشت: انتشار کتاب آیات شیطانی به سرکردگی سلمان رشدی، مطرح کردن صدام و پس از آن بن‌لادن به عنوان رهبران بدلی و سرانجام برنامه‌ریزی و راه‌اندازی فتنه 88 جزو برنامه‌های از پیش طراحی شده دشمن در این سال‌ها بوده است.
وی لوث کردن حرکت امام حسین(ع) در نبرد علیه ظلم را یکی دیگر از پروسه‌های مهم دشمنان از جمله صهیونیست دانست و گفت: اراده خدا بر اراده اهل بشر سیطره دارد و ظلم را نابود می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه دشمن از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) احساس خطر کرده، خاطرنشان کرد: به گفته نظریه‌پردازان اروپایی در سه دهه گذشته تعداد مسلمانان در اروپا 16 برابر شده است. 
وی بیان داشت: وقتی دشمن در برابر گسترش اسلام احساس خطر می‌کند وظیفه ما این است که در برابر دشمن احساس قوت کنیم، زیرا همان اسلامی که امام راحل برای توسعه آن سختی‌های بسیاری کشیدند در حال صادر شدن به تمام جهان به‌ویژه قلب اروپا و آمریکا است.
مهدوی با بیان اینکه دشمن با حمایت از خرافه‌پرستی بین جوانان قصد دور کردن آنها از دریافت واقعیت پیام عاشورا را دارد، تصریح کرد: توجه به ظواهر محرم موجب می‌شود تا جوانان از دریافت پیام آزادگی، ظلم ستیزی و عدالت‌خواهی امام حسین (ع) دور بمانند.
این مسئول افزود: پیام آزادگی عاشورا همان پیامی است که موجب رهایی مردم مظلوم هندوستان از بند استثمار شد.
وی با اشاره به اشاعه خرافه‌پرستی و توجه بیش از حد به ظواهر، بیان داشت: به استناد قرآن مجید تکلیف ما در این برهه از زمان با بهره‌گیری از پیام آزادگی عاشورا و حمایت از مظلوم است که حکم جهاد در راه خدا را دارد.
مهدوی با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا بالغ بر 40 میلیون نفر مستضعف دارد، یادآور شد: این تعداد علاوه بر ضعف اقتصادی دارای ضعف اعتقادی، سیاسی و ضعف در باورهای خود نیز هستند.
این مسئول به نقش استکبار در راه‌اندازی فتنه 88 اشاره کرد و گفت: عده‌ای در درون نظام اسلامی می‌خواستند افق‌های بلند نظام را داخلی کرده و آن را کوتاه کنند.
 
* تعطیلی سفارت انگلیس خواسته قلبی ملت ایران بود
وی به تعطیلی سفارت انگلیس اشاره کرد و اذعان داشت: اصل حرکت دانشجویان انقلابی که با نیت ظلم‌ستیزی و ضد استعماری انجام شده قابل تقدیر است و این اقدام زیباترین واکنش دانشجویان بوده است.
این مسئول تعطیلی سفارت انگلیس را خواسته قلبی مردم ایران عنوان کرد.
به گزارش فارس، در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار «الله‌اکبر»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آمریکا و صهیونیست» به طرف مزار شهدای گمنام واقع در محوطه دانشگاه گیلان راهپیمایی کردند.
در این برنامه مراسم عزاداری و مداحی امام حسین (ع) نیز برگزار شد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول