اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نیشابور:

شاعر نیشابوری در جشنواره تولیدات رسانه‌ای حجاب برتر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب (نور) با برتری شاعر نیشابوری به کار خود پایان داد.

شاعر نیشابوری در جشنواره تولیدات رسانه‌ای حجاب برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، سید احمد قلندری اظهار داشت: دومین دوره از جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب با هدف جلب مشارکت گسترده صاحب‌نظران، هنرمندان، برنامه‌سازان متعهد و علاقه‌مندان به آرامش، امنیت و سلامت جامعه و خانواده اسلامی در پنج بخش شعر و داستان، فیلم، عکس، گزارش رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال و بخش ویژه دانشجویی برگزار شد و در مدت شش ماهه فراخوان، 6‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد 400 اثر در بخش فیلم، 500 اثر در بخش دانشجویی، 395 اثر در بخش شعر و داستان، 3770 اثر در بخش عکس، 140 اثر در بخش گزارش رسانه‌ای و 912 اثر در بخش رسانه‌های دیجیتال بود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: در بخش شعر، شاعر پیشکسوت نیشابوری خدابخش صفادل با شعر  "آینه یک پاره ماه "به عنوان نفر برگزیده دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب(نور) که در سالن همایش‌های صداوسیما کشور در تهران برگزار شد انتخاب شد که با صدای یکی از خوانندگان کشور اجرا شد.
قلندری عنوان داشت: برنامه‌های قرائت بیانیه پایانی داوران، شعرخوانی توسط فرزند شهید، اجرای موسیقی و مولودی‌خوانی و نمایش کلیپ از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره بود.
وی یادآور شد: در دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم‌مقام رئیس رسانه ملی و رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره بین‌المللی تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب، در سخنانی بر ضرورت توجه به تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب تاکید کردند که در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره با اهدای تندیس و جایزه نقدی تقدیر شد.
قلندری تصریح کرد: همچنین در حاشیه این مراسم با حضور وزیر و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین قائم‌مقام و معاون رئیس رسانه ملی نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای عفاف و حجاب افتتاح شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول