اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای خوزستان:

20 کیلومتر از شبکه ایذه فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: 20 کیلومتر از شبکه آبرسانی ایذه فرسوده است و نیاز به اصلاح دارد.

20 کیلومتر از شبکه ایذه فرسوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از  واحد خبر روابط عمومی شرکت آبفای استان، محسن پویا با بیان اینکه 20 کیلومتر از شبکه آبرسانی ایذه فرسوده است،‌ این شبکه را نیازمند اصلاح و نوسازی اعلام کرد.
وی همچنین از اجرای 3 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب و تعویض 645 دستگاه کنتور خراب در شهرستان ایذه خبر داد و گفت:‌ 185 فقره انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شد که به این ترتیب تعداد مشترکین آب این شهرستان به بیش از 5 هزار و 24 اشتراک رسید.
پویا ادامه داد : با اجرای 3 کیلومتر اصلاح و توسعه در سال جاری، طول شبکه توزیع آب ایذه به بیش از 50 کیلومتر رسید که در حال حاضر حدود 20 کیلومتر از آن به دلیل فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد. 
پویا برنامه جاری امور آبفا ایذه را تکمیل مخزن 5 هزار متر مکعبی ، نصب مخازن فلزی روستاها ، اصلاح شبکه و نصب انشعابات  مسکن مهر عنوان نمود.
رئیس هیئت مدیره آبفا استان، با بیان اینکه حدود 48 درصد مشترکین زیر الگوی مصرف آب مصرف می‌کنند،اظهار داشت: با این وجود در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 700 هزار مترمکعب آب توسط مشترکین مصرف شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول