اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با برق شیراز؛

صبای قم بعد از شش هفته به دنبال پیروزی است

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بعد از شش هفته ناکامی در کسب پیروزی، این هفته با تیم فوتبال برق شیراز دیدار می‌کند.

صبای قم بعد از شش هفته به دنبال پیروزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هشتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری و روزهای آغازین هفته آینده برگزار می‌شود و طی آن صبای قم در خارج از خانه به مصاف برق شیراز می‌رود.
13 تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در شش مسابقه مهم برابر یکدیگر به میدان می‌روند که طی آن پنج مسابقه روز جمعه هجدهم آذر ماه و یک مسابقه نیز روز شنبه نوزدهم آذر برگزار می‌شود.
در یکی از پنج بازی همزمان روز جمعه هجدهم آذر ماه تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز مقابل تیم فوتبال امید برق شیراز به میدان می‌رود تا بعد از شش هفته برای رسیدن به سه امتیاز تلاش کند.
امیدهای صبای قم در این دیدار که پنجمین بازی خارج از خانه آنها در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از ساعت 14 روز جمعه هجدهم آذر ماه مقابل حریفان خود صف آرایی خواهد کرد.
این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که امیدهای صبای قم پیش از این در سه بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های فوتبال امید ابومسلم مشهد، نساجی مازندران، گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز به میدان رفته و از این سه بازی یک پیروزی و یک تساوی مقابل ابومسلم مشهد و ماشین‌سازی تبریز در کارنامه دارند.
از سوی دیگر امیدهای صبای قم در سه بازی خانگی میزبان تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان، شهرداری تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان رفته‌اند که حاصل این سه بازی نیز تنها یک تساوی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
در هفته نخست رقابت‌های تیم امید صبای قم در ورزشگاه تختی مشهد با نتیجه دو بر صفر از سد تیم ابومسلم مشهد گذشت، در هفته دوم در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان بود که در پایان با تساوی یک بر یک همراه شد.
همچنین در هفته سوم رقابت‌ها نخستین شکست تیم امید صبای قم رقم خورد و شاگردان سیدمحسن بابامیری در قائمشهر با حساب سه بر صفر به میزبان خود تیم نساجی باختند و در هفته چهارم نیز در ورزشگاه تختی قم سه بر یک مغلوب تیم شهرداری تبریز شدند.
بازی در هفته پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم شهرداری تبریز باخت سه بر یک را به دنبال داشت، ضمن اینکه امیدهای صبای قم در هفته ششم برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان تن به شکست یک بر صفر داد.
آخرین بازی شاگردان بابامیری قبل از مسابقه هفته هشتم در هفته هفتم برابر تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز بود که در نهایت صبایی‌ها موفق شدند میزبان خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرده و بعد از هفته‌ها یک امتیاز را کسب کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول