اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه باهنر کرمان:

دانشجویان در 16 آذر از مکتب عاشورا الگو گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشجویان در 16 آذر سال 1332 از مکتب عاشورا الگو گرفتند و درس مقاومت و ایستادگی دادند.

دانشجویان در 16 آذر از مکتب عاشورا الگو گرفتند
نصرالله گرامی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: در این روز دانشجویان در اعتراض به نفوذ غرب و ایستادگی در برابر استعمار تجمع کردند که در همین راستا چند نفر از دانشجویان تهران به شهادت رسیدند و این روز را به نام روز دانشجو نام‌گذاری کردند.
وی افزود: دانشجویان در 16 آذر سال 1332 از مکتب عاشورا الگو گرفتند و درس مقاومت و ایستادگی دادند.
گرامی تصریح کرد: دانشجویان ما عدالت‌خواه، آرمان‌طلب و دارای بصیرت هستند و در زمینه بیداری اسلامی می‌توانند نقش عمده‌ای را ایفا کنند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطرنشان کرد: در این جنگ اساتید دانشگاه‌ها به عنوان فرماندهان و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند.
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: دشمنان توطئه‌های فراوانی را برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور ما طراحی کرده‌اند که دانشجویان باید در این زمینه آگاهانه و هوشیار عمل کنند.
وی بیان کرد: 16 آذر مظهر هوشیاری و بیداری دانشجویان است و ما هرساله با برگزاری برنامه‌های مختلف این روز را گرامی می‌داریم.
گرامی علم و دین را دو بال پیشرفت برشمرد و عنوان کرد: با مجهز شدن به این دو بال می‌توان راه‌های ترقی را طی کرد و سرافراز زندگی کرد.
وی نقش دانشجویان را در پیشبرد اهداف انقلاب مهم برشمرد و افزود: این قشر بعد از انقلاب هم در جلوگیری از انحرافات به وظایف خود عمل کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول