اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله استادی:

مردم نباید نسبت به بروز منکرات بی‌تفاوت باشند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ در مسئله امر به معروف نهی از منکر نباید شاهد بی‌تفاوتی مردم نسبت به بروز منکر در جامعه باشیم.

مردم نباید نسبت به بروز منکرات بی‌تفاوت باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله رضا استادی سه‌شنبه شب در جمع هزاران نفر از عزاداران حسینی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: کربلا مردم را دو دسته کرده است و این دو دستگی در یک راستا نیست، بلکه جنبه‌های مختلف کربلا مردم را تقسیم به دو گروه کرده است.
وی با اشاره به روحیه حق مداری امام حسین(ع) تاکید کرد: باید نسبت به پذیرش حق اهتمام داشته باشیم چرا که در زندگی ما تاثیرات بسیار مطلوبی بر جای می‌گذارد.
استادی با اشاره به اینکه انسان باید برای دستیابی به سعادت بهترین راه را در زندگی انتخاب کند، افزود: اگر انسان‌ها در زندگی خود راه حر را در پیش بگیرند می‌توانند سعادتمند شوند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انسان‌ها مختار هستند که در زندگی راه صحیح را انتخاب کرده یا در راه غلط گام بردارند، گفت: کسانی که در راه درست حرکت می‌کنند نباید به القائات شیطانی توجه کرده و به حرکت خود در مسیر درست ادامه دهند و اگر این روند را ادامه دهند قطعا سعادت نصیبشان می‌شود.
وی در ادامه اضافه کرد: این همه توسل، عزاداری و اظهار ارادت به امام حسین(ع) باید نتیجه‌اش این باشد که بتوانیم در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.
استادی با اشاره به ضرورت توجه همه آحاد مردم به امر به معروف و نهی از منکر گفت: اجرای این فریضه مهم وظیفه همه اقشار و گروه‌ها است و نباید کسی در انجام امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی داشته باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد:‌ در مسئله امر به معروف نهی از منکر نباید شاهد بی‌تفاوتی مردم نسبت به بروز منکر در جامعه باشیم.
وی با اشاره به علل شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: در انقلاب اسلامی ملت با پیروی از امام امت احساس مسئولیت کرده و هر کس در هر موقعیتی بود گفت که عهده‌دار وظیفه‌ای است و به وظیفه خود عمل کرد و نتیجه عمل به وظیفه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول