اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

امر به معروف مشکلات جامعه را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: جهان امروز نیازمند مباحثی همچون امر به معروف و نهی از منکر است تا مشکلات و ناهنجاری‌ها در جوامع بشری کاهش یابد.

امر به معروف مشکلات جامعه را برطرف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در دومین نشست شوراهای امر به معروف استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: باید ابعاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی تبیین شود.
وی ادامه داد: همه اقشار جامعه باید از منکر جلوگیری کرده و دیگران را به سمت معروف‌ها و خوبی‌ها هدایت کنند تا جامعه در مسیر درست خود قرار گیرد.
این مسئول با بیان اینکه نهادینه شدن این فرهنگ در کاهش جرائم و معضلات اجتماعی بسیار موثر است، افزود: فراهم آوردن ساز و کار اداری برای اجرایی شدن این فریضه الهی از سوی مسئولان دوائر دولتی ضروری است.
استاندار ایلام گفت: اجرایی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد بر این اساس نهادینه شدن این فریضه در جامعه به‌عنوان وظیفه‌ای شرعی و اجتماعی ضروری است.
اعلایی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی بر اساس جلب مشارکت‌های مردمی مهم‌ترین هدف اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر است.
استاندار ایلام گفت: آموزش در راستای شیوه صحیح اجرایی کردن این فریضه الهی می‌تواند در افزایش تاثیرات آن در جامعه موثر باشد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول