اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تأکید کرد:

شناسایی بزه‌های فراگیر و برخورد فرهنگی با آن

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: باید بزه‌ها و ناهنجاری‌های فراگیر را شناسایی کرده و با استفاده از ابزار فرهنگی مربوطه ضمن برخورد، نسبت به ریشه‌کنی آن در جامعه اقدام کنیم.

شناسایی بزه‌های فراگیر و برخورد فرهنگی با آن
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: جلسات پیرامون مسائل فرهنگی باید یکی از پرکارترین، پر بارترین و پر بازده‌ترین جلسات باشد چرا که فرهنگ در پیشبرد و هدایت جامعه به مسیر سلامت دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای است.
وی با اشاره به اهمیت بالای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان داشت: باید ابتدا ساختار اداری و مسئولان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم شوند و سپس با ایجاد فضایی معنوی و سالم نسبت به پیاده کردن احکام الهی در کل جامعه تلاش کرد.
صمدنژاد اضافه کرد: برنامه‌هایی برای شناسایی بزه‌ها و ناهنجاری‌های فراگیر در دستور کار است تا با استفاده از ابزار فرهنگی ضمن برخورد با آن نسبت به ریشه‌کنی آن در شهرستان اقدام کرد.
فرماندار قیروکارزین ضمن هشدار در مورد برگزاری بعضی مجالس محرمی در منازل شخصی با هدف خالی کردن مساجد و حسینیه‌ها و القای عقاید انحرافی در آن خاطرنشان کرد: دشمن برای ایجاد انحراف در فرهنگ عاشورا از هیچ کوششی فروگذار نیست و هر سال حرکت‌هایی را برای تحریف مجالس محرم و عاشورا سازماندهی می‌کند که هوشیاری و بصیرت عزاداران حسینی را در این ایام می‌طلبد.
در این جلسه که با حضور امام جمعه قیروکارزین به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان و سایر مسئولان و مدیران بخش‌های فرهنگی همراه بود مشکلات و معضلات فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار ها، پیشنهادات و برنامه‌ها برای توسعه فرهنگی و تقویت معنوی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول