اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

سیاست‌های رهبری در حوزه اشتغال پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیاست‌های رهبری در حوزه اشتغال پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اکبر لبافی در نخستین جلسه نشست مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان رضوی اظهار داشت: همکاری و تعامل این مدیران منشاء اثرات مثبت در استان می‌شود و آثار خوب و مطلوبی را در پی دارد.
وی در این جلسه با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در اجرا با ابهاماتی مواجه می‌شود خطاب به سایر مدیران گفت: برای تسریع در امور و ایجاد هم افزایی و وحدت رویه می‌توان با تنظیم توافقنامه‌هایی بین دو دستگاه اجرایی زیر مجموعه وزارتخانه در استان موارد ابهام را برطرف کرد تا خدمت به مردم و تکریم آنان در سطح مطلوب‌تری ارائه شود.
لبافی در ادامه تاکید کرد: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری، قانون اساسی، سند چشم انداز، سیاست‌های اصل 44 و برنامه پنجم و همچنین برنامه‌های عملیاتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل رویکردها و مأموریت‌های اصلی، اهداف کلان براساس برنامه پنجم توسعه، و برنامه های ایشان در حوزه های مختلف هر یک از دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گیرد و برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق آنها در جلسات بعدی ارائه شود تا ضمن جمع‌بندی و ارسال به وزارتخانه، همه ماهه برای رسیدن به اهداف تعیین شده ارزیابی‌های لازم صورت پذیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به چهارمین دوره سفر‌های  ریاست جمهوری به استان‌ها نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مصوبات دوره اول، دوم و سوم سفر ریاست جمهوری به استان بررسی و مواردی که در استان اجرایی نشده یا از روند مناسبی برای اجرا برخوردار نیست شناسایی و ارائه شود تا پیگیری لازم از طریق وزارتخانه در این زمینه انجام شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول