اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح سیلوی 60 هزار تنی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال سیلوی 60 هزار تنی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح سیلوی 60 هزار تنی در آذربایجان غربی
هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سیلوی 60 هزار تنی در هفته دهه فجر امسال مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه علاوه بر این یک سیلوی 20 هزار تنی نیز افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این دو سیلو توسط بخش خصوصی مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
این مسئول افزود: این سیلوها در ماکو و شوط قرار دارند و در مجموع با افتتاح این سیلوها برای 9 نفر ایجاد شغل می‌شود.
جوادی با بیان اینکه تمام گندم شمال استان علاوه بر خوی در این دو سیلو ذخیره‌سازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: سال آینده نیز دو سیلوی دیگر در جنوب استان که در دست احداث هستند افتتاح می‌شود که هرکدام از این سیلوها 60 هزار تن ظرفیت دارند.
وی اعلام کرد: در حال حاضر ظرفیت نگهداری گندم در استان با محاسبه سیلوها و انبارهای بخش خصوصی و دولتی 800 هزار تن بوده و نیاز استان را در این زمینه کاملا برطرف می‌کند.
این مسئول در ادامه بر ارتقای سطح کیفی نان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی تمام اعضای کمیته کیفی سازی نان، فرهنگ سازی لازم با روش‌های نوین تبلیغی در سطح استان برای مصرف نان سبوس‌دار انجام شود و همچنین گروهی به عنوان بازرسان ویژه بر عملکرد نانوایان و کارخانه‌های آرد استان نظارت داشته باشند.
جوادی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با تشکیل و اجرایی شدن مصوبات این کمیته، کیفیت آرد و نان استان بیش از پیش ارتقا یابد و این کمیته بتواند گامی دیگر به سوی پیشرفت حوزه آرد و نان بردارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول