اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم استفاده از کلاه ایمنی مرگ موتورسوار را رقم زد؛

حادثه مرگبار در بلوار جمهوری قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد منجر به فوت دو موتورسیکلت در بلوار جمهوری خبر داد.

حادثه مرگبار در بلوار جمهوری قم
مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی تصریح کرد: بر اثر برخورد دو موتورسیکلت با یکدیگر، یک نفر، فوت کرد و دیگری روانه بیمارستان شد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه گفت: در این حادثه که در ابتدای بلوار جمهوری رخ داد، راننده یکی از موتورسیکلت‌ها به دلیل وارد شدن ضربه به سر و نداشتن کلاه ایمنی مناسب، در دم جان داد و راننده دیگر نیز توسط آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.
فراهانی با اشاره به حضور سریع و به موقع پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه، عنوان کرد: به علت شدت تصادف و جراحات وارده به سر، موتورسوار قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، از همشهریان و به ویژه موتورسواران، درخواست می‌کند تا نسبت به استفاده از وسایل ایمنی و کلاه ایمنی استاندارد و مناسب، دقت بیشتری داشته باشند تا کمتر شاهد اینگونه حوادث دلخراش باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول