اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

خدمت‌رسانی به مردم بالاترین معروف است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: خدمت‌رسانی به مردم بالاترین معروف است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خدمت‌رسانی به مردم بالاترین معروف است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در همایش مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار با محوریت احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بهار اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بزرگ الهی است که اگر این فریضتین در جامعه رواج یابد آن جامعه زنده و پویاست و به سعادت می‌رسد.
وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی ضد ارزش‌ها نباید جای ارزش‌ها را بگیرد، ادامه داد: امروز ساز و کار انجام فرایض آماده است و بالاترین معروف حفظ نظام و تخریب نظام نیز بزرگ‌ترین منکر است.
فرماندار شهرستان بهار افزود: خدمت‌رسانی به مردم از بالاترین معروفات است که مدیران باید به این مهم توجه کنند تا بتوانیم در چارچوب قانون به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.
امام جمعه بهار نیز بیان کرد: انجام وظایف درست در دستگاه‌ها و تکریم صحیح ارباب رجوع بزرگ‌ترین معروف است و باید مدیران که شایسته و لایق هستند نظارت خود را در دستگاه‌ها بیشتر کنند و شفاف‌سازی جریان وظایف در سیستم اداری امری ضروری است.
حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: برای احیای این فریضه فرهنگ‌سازی لازم است و باید در ادارات منکرات آسیب‌شناسی و راه‌های مقابله با عرصه منکر شناسایی شود زیرا امام حسین (ع) با این هدف در مقابل دشمن ایستادگی کرد و قیام امام حسین (ع) مهم‌ترین عامل بیداری و بصیرت است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول