اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جراح ارتوپدی بزرگ‌ترین بیمارستان دولتی مازندران خبر داد:

انجام جراحی‌های شکستگی پیچیده لگنی در ساری

خبرگزاری فارس: جراح ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری گفت: جراحی‌های شکستگی پیچیده لگنی که عمدتاً به خارج از استان اعزام می‌شدند از سال گذشته در این بیمارستان انجام می‌شود.

انجام جراحی‌های شکستگی پیچیده لگنی در ساری
مهران رضوی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه در گذشته در بیمارستان امام ساری به علت عدم وجود امکانات کافی بسیاری از جراحی‌های ارتوپدی به تهران ارجاع داده می‌شد، اظهار داشت: با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاونت درمان و رئیس بیمارستان با فراهم کردن شرایط امکانات جراحی در این بیمارستان از ارجاع بیماران به مراکز و پایتخت جلوگیری شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از جراحی‌های ارتوپدی که در گذشته در خارج از استان انجام می‌شد، به این بیمارستان ارجاع می‌یابد و انجام می‌شود، تصریح کرد: تمام مراحل عمل‌های ارتوپدی در این بیمارستان انجام می‌شود.
این جراح ارتوپدی با اعلام اینکه جراحی‌های تعویض مفاصل از سال گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انجام می‌شود، گفت: جراحی‌های شکستگی پیچیده لگنی که عمدتاً به خارج از استان اعزام می‌شدند با موفقیت از سال گذشته در این بیمارستان شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه تا 100 درصد عمل‌های شکستگی‌های پیچیده لگن در این بیمارستان با موفقیت همراه بود، ابراز داشت: تاکنون هشت جراحی پیچیده لگن در این مرکز شروع شده است.
رضوی‌پور با بیان اینکه افزایش فضای اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری یک ضرورت به حساب می‌آید، گفت: در حال حاضر یک اتاق عمل ارتوپدی در این بیمارستان فعال است که بیشتر شکستگی‌ها در این اتاق جراحی می‌شوند.
این جراح ارتوپدی مشکل تهیه وسایل مورد نیاز جراحی‌های ارتوپدی را از مشکلات این بخش اعلام کرد و گفت: در گذشته تامین وسایل و تجهیزات ارتوپدی خارج از سیستم بیمارستان بود که این مسئله، هم هزینه‌ای را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کرد و مشکلاتی را از سوی سازمان‌های بیمه‌گر برای تایید نسخه‌های تهیه شده ایجاد می‌کرد.
وی در پایان اذعان داشت: با روالی که در تهیه وسایل ارتوپدی از سوی بیمارستان در پیش گرفته شده است بسیاری از مشکلات در این زمینه حل شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول