اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق اردبیل:

ته مانده توطئه حلقه انحرافی خنثی شدنی است

خبرگزاری فارس: استاندار سابق اردبیل با بیان اینکه جریان انحرافی حباب در حال فروکش است، گفت: با بیداری و بصیرت مردم ایران و حضور آگاهانه آنها در صحنه انتخابات ته مانده توطئه این حلقه انحرافی نیز خنثی شدنی است.

ته مانده توطئه حلقه انحرافی خنثی شدنی است
منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به سئوالی در مورد تحرک جریان انحرافی اظهار داشت: تمایل دارم از سردستگان این جریان به عنوان محفل انحرافی و حلقه انحرافی یاد کنم چرا که این افراد ناآگاه نمی‌توانند جریانی را علیه ملت آگاه ما به راه اندازند.
استاندار سابق اردبیل ابراز داشت: قطعاً این حلقه و محفل انحرافی خنثی شده است و مردم ماهیت و حوزه نفوذ آنها را شناخته‌اند و با حساسیت بیشتر این موضوع را پیگیری می‌کنند.
حقیقت‌پور به ورود عالمانه مقام معظم رهبری در این جریان و بصیرت‌دهی به مردم اشاره کرد و گفت: هر چند این حلقه انحرافی در صدد به دست گرفتن قدرت قوه مقننه و نفوذ در سایر قوا بودند اما فعالیت و تحرک این حلقه انحرافی تنها در محدوده قوه مجریه است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: با بیداری و بصیرت مردم ایران و حضور آگاهانه آنها در صحنه انتخابات ته مانده توطئه این حلقه انحرافی نیز خنثی شدنی است.
استاندار سابق اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی در مورد مصوبه اخیر مجلس در تصویب حقوق مادام‌العمر برای سیاسیون گفت: مصوبه اخیر مجلس که به تلاش خود نمایندگان لغو شد به هیچ وجه قابل دفاع نبود چرا که چنین مصوبه‌‌ای نشان داد که برخی از افراد همچنان از مردم غفلت کردند.
وی چنین مصوبه ‌آتی را در شأن مجلس شورای اسلامی ندانست و گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که این مصوبه لغو شد چرا که نه سیاسیون به چنین مصوبه‌ای نیاز داشتند و نه تصویب چنین طرح‌هایی می‌تواند به حال مردم مفید باشد.
حقیقت‌پور بیان داشت: نوکر مردم به چنین مصوبات بی‌پایه و اساس و ناعادلانه‌ای نیاز ندارد چرا که مسئولان و مدیران در رده‌های مختلف با احساس تکلیف به میدان آمده‌اند و اگر خدمتی نیز می‌کنند بی‌ادعا و تنها برای رضای خداست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول