اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی مرکز تخصصی مهدویت:

فرقه‌های انحرافی بزرگ‌ترین خطر برای جوانان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به تلاش فرقه‌های انحرافی برای جذب جوانان گفت: فرقه‌های انحرافی بزرگ‌ترین خطرات برای جوانان هستند.

فرقه‌های انحرافی بزرگ‌ترین خطر برای جوانان هستند
علی مسعودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت دعای ندبه اظهار داشت: دعای ندبه در غرفه سلسله نور چهارمین نمایشگاه عاشورایی زنجان به صورت مفهومی و قابل فهم برای عموم مردم در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه غرفه نخست شامل سرگذشت پیامبران است، خاطر نشان کرد: در این غرفه به سرگذشت پیامبران از آدم تا خاتم پرداخته شده است.
مسئول امور فرهنگی مرکز تخصصی مهدویت قم با بیان اینکه بخش دیگری با عنوان ولایت در غرفه سلسله نور توسط مرکز تخصصی مهدویت در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان به نمایش گذاشته می‌شود، ادامه داد: موانع و مصائب عنوان بخش دیگری از غرفه سلسله نور در نمایشگاه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بخش چهارم غرفه سلسله نور با عنوان منجی نور مطرح شده است، اضافه کرد: این بخش به امام زمان (ع) و تشکیل حکومت جهانی توسط ایشان می‌پردازد.
مسعودیان به غرفه ناله‌های فراق و عناصر و معیارهای انتظار به عنوان بخش‌هایی دیگر از غرفه سلسله نور اشاره کرد و گفت: این بخش‌ها در 62 تابلو و شش ماکت مورد بازدید بازدیدکنندگان در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی استان زنجان قرار می‌گیرد.
وی همچنین به نقد عرفان‌های نوظهور در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: عده‌ای از افراد سود جو از سادگی افراد استفاده کرده و در راستای ترویج عرفان‌های کاذب اقدام می‌کنند.
مسئول امور فرهنگی مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به عدم آگاهی مردم از نیت‌های افراد سود جو در راستای ترویج عرفان‌های دروغین و کاذب خاطر نشان کرد: جوانان در معرض خطر نفوذ این افراد قرار دارند.
وی همچنین فرقه‌های انحرافی را نیز به عنوان یکی دیگر از بزرگ‌ترین خطرات برای جوانان برشمرد و اظهار داشت: در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان به ریشه و منشا پیدایش این فرقه‌ها پرداخته و مورد نقد قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول