اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران:

هر کس از منافع ملی زاویه بگیرد انحرافی است

خبرگزاری فارس: عضو ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتقاد داریم هر کس از مسیر چارچوب و اصول انقلاب اسلامی زاویه بگیرد یا خارج شود در حقیقت ملحق شده به جریان انحرافی است بنابراین باید همیشه این خط و مرز را رعایت کرد.

هر کس از منافع ملی زاویه بگیرد انحرافی است
محمود عباس‌زاده مشکینی در حاشیه نشست با جمعی از اصحاب فرهنگ، رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شدت و ضعف تحرکات رسانه‌ای نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران با قدرت، استقلال و پیشرفت ما رابطه مستقیم دارد چرا که هر چه ملت ما در مسیر واقعی و قانونی خود حرکت کند به پیشرفت نزدیک می‌شود.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت تصریح کرد: بسیاری از دشمنان ما امروز با هدف فرافکنی و جبران شکست‌های خود تحرکاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند که نتیجه همه آنها جز شکست و تحقیر چیز دیگری نیست.
عباس‌زاده مشکینی بیان داشت: بیداری اسلامی طی تاریخ و در دوره سلاطین مختلف، بیداری حقیقی با فلسفه روشن است چرا که امروز برخلاف برخی حرکت‌های انحرافی در گذشته، بیداری شکل گرفته بصیرت و هوشیاری امت اسلامی را نشان می‌دهد.
مدیرکل سابق امور شهر و روستای استانداری اردبیل ادامه داد: در روز عاشورا کسانی که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند به ظاهر مسلمان بودند اما در باطن آن چنان غرق مطالبات خود بودند که شاید به جرأت می‌توان گفت از دین و احکام آن بصیرت و روشنگری کامل را نداشتند.
وی از دین اسلام به عنوان دین بیداری و هوشیاری یاد کرد و افزود: در کشورهای همسایه ما نظام پادشاهی و نظام‌های مستبدی را شاهد هستیم که هر روز دلارهای نفتی خود را در اختیار رژیم نامشروع  مستبد می‌گذارند تا این پول‌ها به گلوله‌ای سربی تبدیل شده و بر دل ملت‌های مسلمان بنشیند.
مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور عبارت بیداری اسلامی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را یک بیداری حقیقی توصیف کرد و گفت: این بیداری متعلق به یک جریان و گروه خاص نیست بلکه هدف و مقصد جمهوری اسلامی ایران دفاع به حق از مظلومان است.
عضو کمیته حمایت از تولید دولت با طرح این سئوال که چرا آمریکا از تحولات سوریه حمایت می‌کند و گاه به مخالفان نیز کمک می‌کند، اظهار داشت: ما باید بدانیم آیا فشار بر دولت قانونی کشور سوریه از سوی آمریکا و برخی کشورهای منطقه از سر دلسوزی برای آزادی و دموکراسی است و یا اینکه آنها به دنبال منافع خودشان هستند.
دبیر کمیسیون‌های تخصصی شورای امنیت کشور به جنگ روانی راه افتاده علیه نظام اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: ما هرگز از حدود و اصول خود در حمایت از دولت‌های مشروع و اسلامی و دفاع از منافع ملت‌های آزادیخواه عقب‌نشینی نمی‌کنیم و معتقدیم منافع ملی و منطق جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول