اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز؛

جامعه ورزش شهرستان اصفهان به سوگ نشست

خبرگزاری فارس: ظهر امروز جامعه ورزش شهرستان اصفهان در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محفل سوگواری برپا کرد.

جامعه ورزش شهرستان اصفهان به سوگ نشست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز در مجلس سوگواری سالار شهیدان که با حضور حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رشید خدابخش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان اداره کل، رئیس هیئت‌های ورزشی شهرستان و استان اصفهان، جمعی از پیشکسوتان ورزشی، بسیج ورزشکاران و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، ابتدا زیارت عاشورا زمزمه و سپس خدابخش دقایقی را به سخنرانی پرداخت.
مدیرکل ورزش استان اصفهان اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان را در عرصه فعالیت‌های فرهنگی پیشتاز دانسته و گفت: باید از آقای جمشیدی و همکارانشان تشکر کنیم چرا که در عرصه‌‌های ورزشی فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.
وی ادامه داد: عاشورا یک روز و کربلا یک سرزمین خاص نیست به دلیل اینکه دریای عظیمی از معارف ناب را پشت سر خود به یادگار دارد و هر شخصی به اندازه توان تفکر خود از آن بهره می‌برد.
رشید خدابخش اضافه کرد: روزها و شب‌های محرم بهترین فرصت برای عشق‌بازی عاشقان اهل بیت است و علاوه بر این شخصی که شیفته مرام حسین (ع) است از آمرین به معروف و ناهیان از منکر می‌شود.
وی تاکید کرد: عاشقان حسینی باید نیاز خود را دریابند چرا که مکتب پرفیض اهل بیت، خود دریای جوشانی از معارف را در خود جای داده و نگاه ما نباید تنها به مصائب باشد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در کتاب نهج‌البلاغه امیر المومنان (ع) کوله باری از معرفت را در خود نهفته است که ما از آن غافل هستیم و این موضوع برای یک جوان شیعه در جامعه اسلامی خوشایند نیست.
وی اظهار داشت: امید است خداوند منان به همه ما معرفت و بینش و بصیرتی دهد که بتوانیم از این روزها و شب‌های زیبای معنوی به نحو مطلوب و شایسته‌ای بهره‌مند شویم و علاوه بر مصائب عاشورا از کلاس درس این دریای سراسر نورانی نیز بهره‌مند شویم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول