اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن مطبوعات دزفول خبر داد:

پخش اینترنتی مراسم عزاداری شهرستان دزفول

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن مطبوعات دزفول از پخش زنده و اینترنتی مراسم عزاداری در این شهرستان خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده‌ شده است.

پخش اینترنتی مراسم عزاداری شهرستان دزفول
امین ابرهام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم عزاداری باشکوه مردم شریف دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از شبکه جهانی اینترنت پخش خواهد شد.
مدیر سایت فرهنگی مذهبی دزآوا گفت: امسال ششمین سال است که توفیق داریم برنامه عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از دزفول را با کمال افتخار به صورت زنده از شبکه جهانی اینترنت پخش کنیم و اجرای برنامه امسال همچون سال‌های گذشته با همکاری سپاه ناحیه دزفول در قالب پایگاه مقاومت بسیج حسینیه ابوالفضل‌العباس انجام خواهد شد که جا دارد از همکاری خالصانه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.
وی افزود: امسال با توجه به استقبال خوب کاربران تمهیدات فنی ویژه ای اتخاذ کرده‌ایم که با استفاده از پهنای باند بیشتر و استفاده از سخت افزار مناسب بتوانیم تصاویر را با کیفیت و سرعت بیشتری پخش نماییم به نحوی که بتوانیم کمترین میزان افت کیفیت تصویر را با توجه به سرعت پایین اینترنت داشته باشیم.
دبیر انجمن مطبوعات دزفول افزود: امسال تصاویر مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی دزفول از سایت تازه تاسیس دزآوا به نشانی WWW.DEZAVA.COM که به همین منظور راه اندازی شده است پخش خواهد شد و علاوه بر این سایت چندین سایت دیگر فرهنگی، مذهبی و اجتماعی دیگر دزفول از جمله سایت حضرت بقیةالله الاعظم (عج) به نشانی WWW.BAGHIATALLAH.COM، سایت شهر خمون دزفول به نشانی WWW.DEZFIL.IR، مجله فرهنگی اجتماعی دختران دزفول به نشانی WWW.DEZDOKHT.COM، رسانه اجتماعی دزفول به نشانی WWW.AVANMEDIA.IR و شبکه خبری دزفول به نشانی WWW.DEZNN.COM نیز وظیفه ارسال این تصاویر را به صورت زنده برای مخاطبان به عهده دارند.
 وی درباره زمان شروع ارسال تصاویر به صورت زنده بر روی این سایت گفت: در روز تاسوعا تصاویر مراسم از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا انتهای مراسم حرکت هیئت‌ها به صورت زنده پخش خواهد شد و در روز عاشورا با توجه به فشردگی برنامه عزاداری که هم صبح و هم بعد از ظهر است مراسم حرکت هیئت‌ها صبح از ساعت ۵ تا ساعت ۱۳ خواهد بود و عصر از ساعت ۱۴ تا پایان حرکت هیئت‌ها پخش زنده ادامه خواهد داشت.
مدیر سایت دزآوا تصریح کرد: در صورت تامین امکانات و تجهیزات تصویربرداری در شب و همکاری مراجع ذی‌ربط، مراسم شب عاشورا که عزادارن علم‌ها را از محلات و تکایا به سمت بقعه رودبند می‌آورند این مراسم نیز به صورت زنده از ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.
ابرهام در پایان از همکاری تمام نهادها، ارگان‌ها و افرادی که به هر نحو همه ساله در انجام این برنامه مجموعه انجمن نشریات اینترنتی دزفول را یاری می‌دهند تشکر و قدردانی نمود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول