اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی ایلام:

12 هزار معلول در ایلام شناسایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: در حال حاضر 12 هزار معلول و سالمند در ایلام شناسایی شده که زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

12 هزار معلول در ایلام شناسایی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صادق رستمی ظهر امروز در آیین تجلیل از معلولان سازمان بهزیستی ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی همه این افراد را زیر پوشش حمایت‌های مادی، معنوی و تخصصی قرار داده است.
وی ادامه داد: این دستگاه خدمات مختلفی را به این تعداد معلول و سالمند در استان ایلام ارائه می‌کند که بخش مسکن و اشتغال مهمترین این خدمات است.
این مسئول اضافه کرد: 750 واحد مسکن مهر طی سال گذشته به جامعه معلولان استان ایلام واگذار شده که در گذشته این رقم بی‌سابقه است.
رستمی تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌های مختلفی برای واگذاری مسکن مهر به سالمندان و معلولان زیر پوشش این نهاد تدوین و اجرایی شده است.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: امسال قرار است 450 واحد مسکن مهر شهری و 360 واحد روستایی به معلولان و سالمندان زیر پوشش این نهاد واگذار شود.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز 20 میلیارد ریال در قالب مسکن به معلولان زیر پوشش حمایت این دستگاه اجرایی در استان ایلام اختصاص یافته است.
این مسئول اضافه کرد: موضوع دیگری که از سوی این دستگاه اجرایی به آن توجه و عنایت ویژه شده است موضوع اشتغال پایدار برای این جامعه است.
رستمی تصریح کرد: بر این اساس قرار است تا پایان امسال 644 معلول زیر پوشش این سازمان دارای شغل پایدار شوند که برای تحقق آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: معلولان زیر پوشش این سازمان به 2 دسته معلولان مهارت دیده و بدون مهارت تقسیم شده‌اند.
وی ادامه داد: بر این اساس بر حسب توانایی‌های این افراد برای آنان شغل ایجاد شده تا بتوانند بخشی از وظایف خود را اجرایی کنند.
در ادامه این آیین از 20 نفر از افرادی که در مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی معلولان صاحب عنوان‌های برتر شده بودند با اهدای لوح یادبود تجلیل شد. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول