اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد:

رژیم صهیونیستی گروگان ایران در منطقه است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت: سرجمع کل هزینه‌های جنگ احتمالی علیه ایران برای آمریکا یک هزار و 836 بار بیشتر از هزینه‌های جنگ عراق و افغانستان است.

رژیم صهیونیستی گروگان ایران در منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن عباسی بعد از ظهر امروز در نشست «موج پنجم بیداری و جنگ ایران و آمریکا» در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: نظام سرمایه‌گرایی یا کاپیتالیسم چهار نهاد اصلی بانک، بورس، بیمه و اوراق قرضه را شامل می‌شود و هر چهار مورد در غرب در حال بحران است.
وی عنوان کرد: سیستم بانکداری غربی دارای ربا ذاتی است و از زمان‌های گذشته بانک به منظور دادن ربا توسط یهودیان به مسیحیان راه‌اندازی شده بود و اصل کلمه بانک به زبان آشوری به معنای ربا است.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: اختلاس اخیر در سیستم بانکی کشور حکایت از فساد ذاتی سیستم بانکداری محسوب می‌شود، چون دارای ربا ذاتی است.
عباسی با اشاره به افرادی که از کلمه بانکداری اسلامی برای توجیه سیستم بانکی استفاده می‌کنند، گفت: این افراد یا اسلام را به خوبی نمی‌شناسند و یا سیستم بانکداری که منشا ربوی دارد را درک نکرده‌اند و این در دین ما به عنوان التقاط مطرح است.
وی با بیان اینکه مراجع تقلید کارمزد بالای چهار درصد را حرام اعلام کرده‌اند، اذعان داشت: مشکل سیستم بانکی کشور ما با توجیه قابل حل نیست و ما شاهد این هستیم که تمام بانک‌ها کارمزدی بالای چهار درصد دریافت می‌کنند.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار بانک در ایالات متحده دچار مشکل شده است، افزود: مسئولان باید بدانند که از غربی‌ها بهتر بانکداری را نمی‌شناسند و به هرحال موج بحران اقتصادی دامن بانک‌های ما را هم می‌گیرد، چون از آن‌ها کپی‌برداری کرده‌ایم.
عباسی خاطرنشان کرد:‌ هر وقت اساتید ما عنوان می‌کنند در سیستم بانکی کشور ربا و بانکداری ربوی داریم با بازخورد منفی مردم روبه‌رو می‌شوند و این شباهت زیادی به صدر اسلام دارد که پیامبر اکرم (ص) مردم را از بت‌پرستی منع می‌کردند، اما آنها می‌گفتند که اجداد ما این بت‌ها را می‌پرستیدند.
وی گفت: بت‌های امروزی سنگ و چوب نیستند، بلکه مفاهیمی است که در دانشگاه‌ها توسط اساتید و مسئولان به جوانان ما آموخته می‌شوند و اساتید و مسئولان در وقت اضطرار و به موقع فرار کرده و به جامعه غربی پناهنده می‌شوند.
 رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: مردم دوران ما به همان سادگی گذشته گمراه می‌شوند و به بت‌پرستی مدرن روی می‌آورند.
عباسی با اشاره به نقش بورس در جنبش تسخیر وال‌استریت افزود: هرچه از رذائل اخلاقی را بتوانیم نام ببریم، عصاره‌اش در بورس وال‌استریت جمع شده و اساس بورس در غرب بر مبنای طمع، کلاهبرداری و قمار بنیاد شده است.
وی با اشاره به تظاهرات مردم غرب علیه نظام‌هایشان اذعان داشت: آنها ذات بورس و بانک را با گوشت و پوست خود احساس کرده‌اند، اما ما در حال تبلیغ بانک و بورس هستیم.
عباسی اظهار داشت: خون‌های مردم یمن، بحرین و سایر کشورهای مسلمان بهایی برای سرپا نگه‌داشتن نظام لیبرال دموکراسی غرب است.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز عنوان کرد: تنها دلیل هجوم رسانه‌ای غرب علیه سوریه این است که نشان دهند، مردم سوریه ضد استبداد اسلامی هستند و این موضوع را به بقیه انقلاب‌ها ربط دهند و بگویند مردم در این کشورها ضد نظام‌های دست نشانده غربی و صهیونیست‌ها قیام نکرده‌اند.
وی با اشاره به تهدیدهای اخیر علیه ایران گفت: تنها راه حل آمریکا در مواجهه با فروپاشی نظام امپریالیستی، شروع یک جنگ جهانی دیگر است که با شروع این جنگ احتمالی سعی دارند، نظم دنیا را به هم ریخته و با از بین بردن تعداد زیادی از انسان‌های کره زمین نظم جدید و دل‌خواه خود را استوار کنند.
عباسی با توجه به مقاومت گروه‌های کوچکی از قبیل حماس، حزب‌الله و ... در مقابل غرب و رژیم صهیونیستی اذعان کرد: آمریکا باید بداند در صورت حمله به ایران، امنیتی در هیچ کجای جهان باقی نمی‌ماند.
وی تصریح کرد: هر درگیری بین ایران و آمریکا قیمت نفت را به بیش از 500 دلار در هر بشکه می رساند.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: سرجمع کل هزینه‌های جنگ احتمالی علیه ایران برای آمریکا یک هزار و 836 بار بیشتر از هزینه‌های جنگ عراق و افغانستان است.
عباسی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گروگان ایران در منطقه است، گفت: با وجود 11 میلیون نفر بسیجی در کشور و حتی حضور 2 میلیون نفر از آنها در جنگ احتمالی، علاوه بر اینکه می‌توانیم امریکا و غرب را به چالش بکشیم، می‌توانیم آمریکا را در خاک خودش نابود کنیم.
وی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را برای سرپوش نهادن بر مشکلات غرب و آمریکا و مستاصل شدن از حل بحران‌های داخلی‌شان دانست.
عباسی بیان داشت: امریکا اگر اقتصادش را سرپا نگه دارد و جنبش تسخیر وال‌استریت را محدود کند، اما باز نمی‌تواند هیمنه از دست رفته‌اش را باز گرداند.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت: آمریکا و نظام غرب دیگر هیچ جنبه الهام‌بخش و جذابی برای جهانیان ندارند.
وی با اشاره به جنبش‌های مختلف انجام گرفته در آمریکا اذعان داشت: جنبش تسخیر وال‌استریت بسیار تکان دهنده‌تر از جنبش‌های قبلی است و درست عکس جنبش‌های قبلی به سمت نابودی آمریکا پیش می‌رود.
عباسی اظهار داشت: جنبش تسخیر وال‌استریت منشا گرفته از امواج بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول