اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان:

ماشین‌آلات تولیدکنندگان پشت درب گمرک مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ماشین‌آلات تولیدکنندگان اصفهانی به دلیل برخی مشکلات بین‌المللی پشت درب گمرک مانده است.

ماشین‌آلات تولیدکنندگان پشت درب گمرک مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس  از اصفهان، محمدرضا برکتین ظهر امروز در نشست مشترک انجمن، شعب و اعضای خانه صنعت و معدن استان اصفهان با نماینده وزارت امور خارجه در استان اصفهان اظهار داشت: حضور نماینده وزارت امور خارجه در استان اصفهان می‌تواند زمینه فراهم آورد امکانات و تسهیلات مورد نیاز صنعت‌گران در ارتباط با تجارت خارجی را آسان‌تر کند.
وی با بیان اینکه مصرف‌کننده و تولیدکننده با دو مشکل عمده تحت فشار قرار گرفته‌اند، گفت: مصرف‌کننده با افزایش نرخ تورم و قیمت‌ها و تولیدکننده با عدم واردات تکنولوژی به کشور به دلایل مختلف تحت فشار قرار گرفته‌اند.
عضو خانه صنعت و معدن و رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان اصفهان ادامه داد: با این شرایطی که تولیدکنندگان داخلی با آن روبه‌رو هستند، انتظار داریم شرکت‌های داخلی در مراجعه به وزارت امور خارجه، با اعتبارات تسهیل‌کننده تجارت آنها روبه‌رو شوند.
وی بیان داشت: در زمان حرف زدن بسیاری از مشکلات حل‌شده است اما در زمان اجرا و عمل چنگال‌های قوی نمی‌گذارند تا امور ضروری و لازم اجرایی شوند.
برکتین تصریح کرد: برای دولت‌مردان ما تمامی مسائل آنقدر آسان است که برخی موارد به گونه‌ای از سوی آنها مطرح می‌شود که گویی در این کشور زندگی نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه واردات ماشین‌آلات خریداری شده از سوی تولیدکنندگان داخلی به شدت با مشکل روبه‌رو شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان، محصولات وارداتی خود را در گمرک نگهداری کرده‌اند.
عضو خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه چرا باید بسیاری از تولیدکنندگان ما که جزو کارآفرینان هستند به گناه تولید در زندان به سر برند، اظهار داشت: به جای تولیدکننده در حال حاضر موکلان این افراد به شدت گرفتار و پرکار شده‌اند.
وی ادامه داد: در صورت بی‌توجهی دولت و مسئولان به وضعیت کنونی صنایع بزرگ، آنها نیز به مشکلات این عده از صنعتگران دچار می‌شوند.
برکتین همچنین در این نشست که با پرسش‌هایی از سوی حاضران که عمدتا از صنعتگران استان اصفهان بودند، ادامه یافت، از نماینده وزارت امور خارجه در استان اصفهان این پرسش را مطرح کرد که سهولت ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سفرای ایران در دیگر کشورها را چه کسی تضمین می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول