اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی کلاس‌های آموزشی؛

کودکان شیرازی با موازین سفر آشنا شدند

خبرگزاری فارس: به منظور نهادینه کردن سفر و نیز آموزش موازین و اصول مسافرت به کودکان و نوجوانان کارگاه آموزشی سفر ویژه این قشر برگزار شد.

کودکان شیرازی با موازین سفر آشنا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، معاونت گردشگری این اداره کل به منظور نهادینه کردن مسافرت و نیز آموزش سفر به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی سفر ویژه این قشر از جامعه کرد.
این کارگاه آموزشی سه ساعته جمعه 10 آذر ماه جاری در خانه جهانگردی شیراز برگزار شد.
در این کلاس، کودکان و نوجوانان پیشاهنگ به هم‌سن و سالان خود آموزش‌های لازم در گردشگری را ارائه کردند و شرکت کنندگان با لوازم و وسایل سفر به ویژه در طبیعت‌گردی و نحوه افروختن آتش، نحوه چادر زدن، امکانات مورد نیاز در طبیعت‌گردی، ساخت چوب لباسی در طبیعت و موضوعاتی از این قبیل آشنا شدند.
به گزارش فارس، خانه جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس به منظور آشناسازی اقشار و گروه‌های مختلف با گردشگری تخصصی روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متنوعی به ویژه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
امروزه سفر و گردشگری به عنوان یک صنعت مهم دنیا از موازین و اصول ویژه‌ای برخوردار است که پرداختن به آن می‌تواند در بهره‌گیری هر چه بیشتر از سفر و مسافرت و نیز فراهم آوردن شرایط لازم برای سفر کم‌هزینه، سودمند، هدفمند و توام با شادی و نشاط و بهره‌وری بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول