اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

وزیر کشور پل شطیط را افتتاح میکند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از افتتاح پل شطیط توسط وزیر کشور خبر داد و گفت: مقدمات کار برای حضور وزیر کشور در شوشتر فراهم شده است.

وزیر کشور پل شطیط را افتتاح میکند
حیدر نجفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: افتتاحیه پل شطیط فردا  ساعت هشت و 45 دقیقه باحضور مصطفی محمد نجار و جمعی دیگر از مسئولان استان در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: پل شطیط شوشتر در شرایط کنونی تکمیل شده است و طی امروز و فردا برخی از نواقص آن نیز برطرف می‌شود.
نجفی پل شطیط را نمادی از توانمندی در صنعت پل‌سازی دانست و گفت: این پل بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور و در عین حال نیز بزرگ‌ترین پل رودخانه‌ای محسوب می‌شود.
نماینده دولت در شهرستان شوشتر افزود: از صبح امروز بخشی از ورودی این پل که برای آسفالت آماده شده بود، در حال آسفالت است و خط کشی مجدد این پل نیز در دستور کار امروز اداره راه قرار گرفته است.
پل شطیط شوشتر سال1382 توسط عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور وقت کلنگ‌زنی شد و در همان سال مورد بازدید مهدی کروبی قرار گرفت.
در سال 83 در جریان برگزاری یادواره شهدای شهرستان شوشتر، محمود احمدی‌نژاد که آن زمان شهردار تهران بود از این پل بازدید کرده است.
در سال 85 در جریان نخستین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان رئیس جمهور با جمله معروف «در سفر بعدی استانی از روی این پل خواهم گذشت» وعده بهره‌برداری از این پل را به مردم شوشتر که تنها خواسته آنان از رئیس جمهور ساخت این پل بود، داد.
در سال 86 در آستانه سفر بعدی هیئت دولت به خوزستان، سازه‌های فلزی این پل از کارخانه ماشین‌سازی اراک تحویل گرفته شد و پیمانکار در آستانه سفر رئیس جمهور توانست سازه‌های فلزی را نصب کند که این  اقدام، پروژه را تا مرز35 درصد پیشرفت پیش برد.
در ماه‌ گذشته و جاری بیش از 35 بار مدیران کل، استاندار و اعضای شورای اداری شوشتر، استان و خبرنگاران از این پل بزرگ بازدید کرده‌اند و فردا این پل که در شرایط کنونی به پل خاطره‌ها معروف شده است به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول