اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری شوشتر:

پل شطیط روشن میشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شوشتر از انجام مراحل روشنایی این پل بزرگ خبر داد و گفت: روشنایی این پل جزئی از تعهدات اداره راه است.

پل شطیط روشن میشود
محمود شهبازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: روشنایی پل شطیط در هفته‌های گذشته جزئی از تعهدات اداره راه و ترابری قرار گرفت و برای اجرای آن مصمم هستیم.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بخشی از عملیات پایانی ورودی پل شطیط در حال انجام است، خاطر نشان کرد: ورودی پل شطیط از حدفاصل میدان باطنی تا دهانه پل به عرض شش متر و به طول بیش از 500 متر قرار است با آسفالت به عرض اتوبان کمربندی آیت‌الله آل‌طیب افزوده شود که در شرایط کنونی توسط اداره کل راه و ترابری در حال آسفالت است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه پل شطیط از سال82 فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته است، افزود: فراز و نشیب‌های زیادی برای این پل اتفاق افتاده اما آنچه مهم است بهره‌برداری و انتفاع عمومی از این پروژه بزرگ است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این پل در حال خط کشی و نصب کامل علائم راهنمایی و رانندگی است، گفت: این مراحل تا امشب به پایان می‌رسد.
محمدرضا آملازاده فرماندار سابق شوشتر برای رفع مشکل تردد مردم در ایام نوروز 90 اقدام به بهره‌برداری از این پل به صورت موقت کرد که این شرایط تا امروز نیز ادامه داشته است.
پل شطیط شوشتر بیش از 2 هزار متر طول دارد و دارای دو دهانه 75 و 100 متری است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول