اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه پوستر‌های عاشورایی در ورامین

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی نمایشگاه پوسترهای عاشورایی در شهرستان ورامین برپا شد.

برپایی نمایشگاه پوستر‌های عاشورایی در ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی، دستاوردهای هنری هنرجویان دبیرستان‌های دخترانه هجرت و ام‌البنین شهر ورامین با عنوان نمایشگاه «پوسترهای عاشورایی» برپا شد.
مسئول گردشگری شهرداری ورامین در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت:  در این نمایشگاه که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین و با همکاری مقطع  فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره آموزش و پرورش ورامین برپا شده، چهل پوستر با  مضامین مربوط به ماه محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی به نمایش عمومی درآمده است.
محمد رضا تاجیک گفت: این آثار دستاوردهای هنری هنرجویان رشته‌های گرافیک و کامپیوتر دبیرستان‌های دخترانه هجرت و ام‌البنین شهر ورامین بوده که به‌صورت انفرادی و جمعی خلق شده است.
وی در ادامه افزود: در این آثار هنرجویان با استفاده از هنرهای دیگر از جمله خوشنویسی، تصویرسازی، نقاشی آبرنگ و ... به صورت هنرمندانه برخی تصاویر و اشعار مذهبی را با هنر خویش در این پوسترها به تصویر کشیده‌اند.
مسئول گردشگری شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از دوازدهم آذرماه سال جاری در محل گالری عکس مجتمع فرهنگی شهید مهتدی شهرداری ورامین بر پا شده و تا  بیست و چهارم آذر در روزهای فرد از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر  پذیرای هنرجویان دبیرستان‌ها و شهروندان علاقمند است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول