اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک کردستان خبر داد:

کسب مقام دوم مسابقات ژیمناستیک توسط بانوان کردستانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک کردستان از کسب مقام دوم تیمی مسابقات نوجوانان دختران کشور توسط بانوان کردستانی خبرداد.

کسب مقام دوم مسابقات ژیمناستیک توسط بانوان کردستانی
شریف یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این رقابت‌ها در بخش ژیمناستیک هنری، 12 تا 15 آبان ماه جاری با شرکت بیش از 230 ورزشکار نوجوان دختر از سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.
 وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در رده‌ سنی 12 تا 15 سال در خانه ژیمناستیک استان سمنان با استقبال بسیار خوب ورزشکاران سراسر کشور برگزار شد.
رئیس هیئت ژیمناستیک کردستان با بیان اینکه بانوان ژیمناستیک کار کردستان در این مسابقات خوش درخشیدند، اضافه کرد: بانوان ژیمناستیک کار استان با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز مقام دوم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
به گفته یاوری، فاطمه جهانگیری در چوب موازنه مدال طلا و ژینو الله‌مرادی در حرکات زمینی و چوب موازنه دو مدال برنز را در این رقابت‌های از آن خود نمودند.
وی در پایان یادآورشد: تیم‌های آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان در این دوره از مسابقات به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول