اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور؛

شرکت پالایش گاز هاشمی‌نژاد در اصلاح الگوی مصرف دوم شد

خبرگزاری فارس: محققان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در دومین سمینار دستاوردهای علمی و مهندسی اصلاح الگوی مصرف شرکت‌های پالایش گاز کشور رتبه دوم را کسب کردند.

شرکت پالایش گاز هاشمی‌نژاد در اصلاح الگوی مصرف دوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ابوالفضل نعمتی مدیر روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: دومین سمینار دستاوردهای علمی و مهندسی اصلاح الگوی مصرف در شرکت‌های پالایش گاز با حضور معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید گاز به میزبانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد که در جریان آن مقاله «بازیابی گازهای فلر پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد» تهیه شده از سوی کارشناسان این شرکت به عنوان برگزیده دوم معرفی شد.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد افزود: اعضای کمیته بازیابی گازهای فلر پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سیروس امیری، یحیی فیضی، محمدرضا غلامی‌نژاد، مجید محمدی و محمدمهدی کریما تهیه‌کنندگان این مقاله بودند که توسط مجید محمدی در این همایش یک روزه ارائه شد و پس از مقاله‌ای از مجتمع پارس جنوبی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
وی اظهار داشت: 50 مقاله برای طرح به این همایش ارسال شده بود که از این تعداد 18 مقاله به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود. 
وی افزود: سال گذشته و در نخستین سمینار دستاوردهای علمی و مهندسی اصلاح الگوی مصرف در شرکت‌های پالایش گاز نیز شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد موفق به کسب مقام اول و سوم مقالات شده بود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول